ISO 9001-2008


GMINA 
FAIR PLAY 2003 

CERTYFIKAT 2003
Nowoczesne Zarządzanie
w Administracji Publicznej
 
   GMINA SKARSZEWY, Plac Gen. J. Hallera 18,  83-250 SKARSZEWY,

woj. pomorskie, pow. starogardzki
tel. 58 588 22 01, 58 588 22 02, 58 588 24 03, fax. 58 588 26 51
www.skarszewy.pl. e-mail: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
NIP: 592-20-56-164, Regon: 191675741

SKARSZEWY
  Rachunki bankowe URZĘDU MIEJSKIEGO                      Pliki COOKIE   
JSN ImageShow - Joomla 1.5 extension (component, module) by JoomlaShine.com
Start arrow Urząd Miejski arrow Wydział Finansowy
Wydział Finansowy: Druki do pobrania.
Spis treści
Wydział Finansowy
Wykaz pracowników.
Sprawy bezpośrednio związane z klientem.
Druki do pobrania.

Do pobrania wzory druków informacji i deklaracji podatku:
leśnego, rolnego i od nieruchomości
obowiązujące w 2012r.

Wpłaty podatku można dokonywać na konto:
BS Oddział Skarszewy
81834000010100014320000005

Druki do pobrania:

Informacja w sprawie podatku od nieruchomości  

Deklaracja na podatek od nieruchomości  

Informacja w sprawie podatku leśnego  

Deklaracja na podatek leśny  

Informacja w sprawie podatku rolnego  

Deklaracja na podatek rolny  

Informacja w sprawie łącznego zobowiązania pieniężnego  

Dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości  

DT-1 Deklaracja na podatek od środków transportowych wraz z załącznikiem DT-1/a

 

{mospagebreak title= Obwieszczenie Burmistrza Skarszew z dnia 23 maja 2006 roku
w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu osób prawnych i fizycznych oraz
jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie
podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty oraz
wykazu osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej w 2005r.}

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SKARSZEW

z dnia 23 maja 2006 roku

w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty oraz wykazu osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej w 2005r.

Na podstawie art. 14 pkt 2 lit e,f ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 z 2005 roku poz. 2 104) ogłasza się wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty oraz wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej w 2005r.

Burmistrz

Dariusz Skalski

Załącznik do obwieszczenia Burmistrza Skarszew dnia 23 maja 2006 roku

Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty

 

  • I. ULGA Z TYTUŁU NABYCIA GRUNTÓW ROLNYCH

 

  1. Armatowski Andrzej
  2. Armatowski Janusz
  3. Armatowski Marek
  4. Aszyk Dariusz
  5. Bara Roman
  6. Bembenek Bogumiła
  7. Betscher Zdzisław
  8. Bilicki Eugeniusz
  9. Bogdanowicz Marcin
  10. Bogdanowicz Tadeusz
  11. Borucki Roman
  12. Buńkowski Wiesław
  13. Bykowski Sławomir
  14. Ciupek Iwona
  15. Czapiewski Marcin
  16. Czarny Ryszard
  17. Dera Roman
  18. Dering Stanisław
  19. Donajski Błażej
  20. Długołęcki Dariusz
  21. Foder Roman
  22. Formella Katarzyna
  23. Gajda Ryszard
  24. Galewska Anna
  25. Gołuński Eugeniusz
  26. Gołuński Piotr
  27. Głowacki Mieczysław
  28. Hałas Jan
  29. Hendrich Janusz
  30. Hołubicki Ryszard
  31. Irzabek Leszek
  32. Jabłoński Czesław
  33. Jarosz Kazimierz
  34. Jaszczewska Czesława
  35. Jaszczewski Ryszard
  36. Józefowicz Grażyna
  37. Kalksztejn Grzegorz
  38. Kamiński Kazimierz
  39. Kaszubowski Eugeniusz
  40. Knitter Jan
  41. Knitter Tadeusz
  42. Kolberg Wiesław
  43. Kosznik Wiesław
  44. Kołodziejczyk Andrzej
  45. Kołodziejczyk Jerzy
  46. Kruszyński Zygmunt
  47. Kruża Dorota
  48. Krzywiński Mirosław
  49. Krzyśków Wiktor
  50. Kurowski Zenon
  51. Linak Mirosław
  52. Literski Mirosław
  53. Maciejewski Dariusz
  54. Marusej Roman
  55. Małkiewicz Andrzej
  56. Mostowski Andrzej
  57. Mucha Magdalena
  58. Nalaskowski Mirosław
  59. Nowak Dariusz
  60. Nowak Stanisław
  61. Oelrich Bożena
  62. Okrój Benedykt
  63. Olszewski Tadeusz
  64. Ordon Leszek
  65. Orlikowski Stefan
  66. Ośko Marcin
  67. Pawlikowska Barbara
  68. Piątkowska Andżelika
  69. Plata Józef
  70. Przytarski Krzysztof
  71. Ptach Grzegorz
  72. Pysznik Alicja
  73. Płaszczyński Eugeniusz
  74. Remus Leszek
  75. Rodziewicz Tomasz
  76. Rokiciński Janusz
  77. Rozkwitalski Ryszard
  78. Sokołowski Jan
  79. Staszewski Wojciech
  80. Sulewski Adam
  81. Sulewski Janusz
  82. Sulewski Marian
  83. Szabuniewicz Leszek
  84. Szczepińska Elżbieta
  85. Szczepuła-Górtowska Anna
  86. Szczęsna Teresa
  87. Szczęsny Antoni
  88. Szulc Dominika
  89. Szymczak Andrzej
  90. Traut Kazimierz
  91. Trawicki Rajmund
  92. Gniewski Marek
  93. Wencel Feliks
  94. Wichmann Zbigniewa
  95. Wieczorkowski Ryszard
  96. Wojtała Mirosław
  97. Woźniak Zdzisław
  98. Załucki Janusz
  99. Zieliński Kazimierz

100.Ziętarski Jerzy

101.Żygowski Wojciech

  • II. ULGA Z TYTUŁU INWESTYCJI W GOSPODARSTWIE ROLNYM
  1. Armatorski Andrzej
  2. Cieśliński Marian
  3. Czapiewski Franciszek
  4. Gdaniec Henryk
  5. Gwizdała Grzegorz
  6. Hejła Zenon
  7. Huzarek Wiesław
  8. Kiwacz Zygmunt
  9. Klasa Kazimierz
  10. Kołodziejczyk Andrzej
  11. Milewski Grzegorz
  12. Okrój Franciszek
  13. Peichert Mirosława
  14. Stoliński Leszek
  15. Szultka Tadeusz
  16. Toczek Bogdan
  17. Walkusz Adam
  18. Sliwicki Leszek
  19. Żołądkowski Benedykt
  • III. ZWOLNIENIA GRUNTÓW NA KTÓRYCH ZAPRZESTANO PRODUKCJI

ROLNEJ

  • 1. Prokop Hildegarda
  • 2. Wąs Stanisław

IV. UMORZENIA

  1. Szlagowski Zbigniew
  2. Szlagowski Adam
  3. Rekowski Franciszek
  4. Bykowski Sławomir
  5. Megier Dariusz
  6. Sulewski Krystian
  7. Bykowska Maria
  8. Małachowski Rafał
  9. Giełdon Barbara
  10. Knitter Tadeusz
  11. Żeromski Jan
  12. Wąsewicz Maria
  13. Czapiewski Marcin
  14. Milewski Stanisław
  15. Klekacz Kazimierz
  16. Kasicki Mirosław
  17. Resner Zbigniew
  18. Cieślak Wacław
  19. Kreft Hubert
  20. Plata Waldemar
  21. Gendzierski Andrzej
  22. Ronowski Zygmunt
  23. Smutek Stanisław
  24. Woźniak Janina
  25. Narloch Krzysztof
  26. Stefańczyk Leokadia
  27. Burczyk Czesław
  28. Drożyńska Jadwiga
  29. Wichmann Teresa
  30. Braun Barbara
  31. Sugier Danuta
  32. Marchlik Bogdan
  33. Węgierska Anna
  34. Czerwonka Sylwia
  35. Ślizewska Mirosława
  36. Dera Stanisław
  37. Wichman Jerzy
  38. Szablewska Gabriela
  39. Gdaniec Halina
  40. Burczyk Czesław
  41. Knitter Wojciech
  42. Kołodziej Sławomir
  43. Bilicki Konrad
  44. Lemka Adam
  45. Alaburda Ludwika
  46. Wichmann Teresa
  47. Sugier Danuta
  48. Kaiser Janusz
  49. Gostkowski Zygmunt
  50. Wichmann Jerzy
  51. Wysiecki Czesław
  52. Sobiecki Mieczysław
  53. Piekarski Franciszek
  54. Bakuła Marek
  55. Ciecholewski Zbigniew
  56. Mazurek Gabriela
  57. Burczyk Czesław
  58. Zespół Szkół Rolniczych
  59. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna
  60. „BOROWO" Spółka z o.o.
  61. Polskie Koleje Państwowe
  62. Urban Jan
  63. Szczęsny Ryszard
  64. Więckowski Stanisław
  65. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna „ZGODA"
  66. Gminny Ośrodek Obsługi Szkół i Przedszkoli
  67. DEMSWED Spółka z o.o
  68. GRYF Usługowa Spółdzielnia Pracy
  • IV. ODROCZENIA

 

  1. Weksel Adam
  2. Burczyk Czesław
  3. Mazurek Gabriela
  4. Kaiser Janusz
  5. Kałbukowski Jacek
  6. Bering Stanisław
  7. Wiecki Edward

V. ROZŁOŻENIE NA RATY

  • 1. Trapp Anna
  • 2. Sugier Danuta

Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej

  1. Wojciech Kniter
  2. Tadeusz Kniter
  3. Sławomir Kołodziej
  4. Janusz Kaiser
  5. Zbigniew Ciecholewski
  6. Gabriela Mazurek
  7. BOROWO Sp. z o.o
  8. PKP S.A.
  9. Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska"
  10. Zespół Szkół Rolniczych

{mospagebreak title=Obwieszczenie Burmistrza Skarszew z dnia 01 luty 2007 roku
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji dotyczących zakresu zadań
lub usług, wykonywanych lub świadczonych przez Urząd Miejski w Skarszewach oraz
wysokości środków publicznych, przekazanych na ich realizację; zasad i warunków
świadczenia usług dla podmiotów uprawnionych; zasad odpłatności za świadczone usługi.}

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SKARSZEW

z dnia 01 luty 2007 roku

w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji dotyczących zakresu zadań lub usług, wykonywanych lub świadczonych przez Urząd Miejski w Skarszewach oraz wysokości środków publicznych, przekazanych na ich realizację; zasad i warunków świadczenia usług dla podmiotów uprawnionych; zasad odpłatności za świadczone usługi

Na podstawie art. 12 ust 3 pkt. 4 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 z 2005 roku poz.2104 z późn. zm.) informuje się o zakresie zadań lub usług, wykonywanych lub świadczonych przez Urząd Miejski w Skarszewach oraz wysokości środków publicznych przekazanych na ich realizację; zasad i warunków świadczenia usług dla podmiotów uprawnionych; zasad odpłatności za świadczone usługi

Burmistrz

Dariusz Skalski

Załącznik do obwieszczenia Burmistrza Skarszew dnia 01 lutego 2007 roku

Zakres zadań lub usług, wykonywanych lub świadczonych przez Urząd Miejski oraz wysokości środków publicznych przekazanych na ich realizację:

ROLNICTWO I ŁOWIECTWO

1 623 580

Melioracje wodne

10 100

Wynagrodzenia bezosobowe

5 100

Wynagrodzenie melioranta (umowa zlecenie)

5 100

Zakup materiałów i wyposażenia

2 500

Zakup materiałów do bieżącego utrzymania urządzeń melioracji wodnych - awarie

2 500

Zakup usług pozostałych

2 500

Zakup usług związanych z bieżącym utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych - awarie

2 500

Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi

1 600 000

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

300 000

Szczodrowo wybudowania - budowa wodociągu w kierunku Celmerostwo, Szczodrowski Młyn

250 000

Godziszewo Marianka - rozbudowa wodociągu wiejskiego

50 000

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych ( finansow.

ze środków funduszy strukturalnych) Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Bolesławowo Etap II

800 000

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych ( współfin.

ze środków funduszy strukturalnych) Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Bolesławowo Etap II

500 000

Izby Rolnicze

7 080

Wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wysokości 2 % uzyskanych wpływów z podatku rolnego:

Odpis w wysokości 2% z podatku rolnego na potrzeby Pomorskiej Izby Rolniczej

7 080

Pozostała działalność

6 400

Dotacja celowa na pomoc finansową udzielaną miedzy jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowania własnych zadań bieżących

Dofinansowanie Pokazu Zwierząt Hodowlanych w Bolesławowie

5 000

Zakup materiałów i wyposażenia

1 400

Zakupy związane z organizacją szkoleń dla rolników oraz prenumerata czasopism

300

Zakup nagród dla uczestników Powiatowej Olimpiady Wiedzy Rolniczej

300

Zakup nagród na organizację konkursu „Piękna Wieś" ( w 2006r głównie ze środków sołeckich)

800

WYTWARZANIE I ZAOPATRZENIE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ, GAZ I WODĘ

2 350 000

Dostarczanie ciepła

2 350 000

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych ( finansowanie ze środków funduszy strukturalnych) Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego w Skarszewach

1 650 000

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (współfins. środków funduszy strukturalnych) Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego w Skarszewach

700 000

TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ

1 898 640

Drogi publiczne powiatowe

100 000

Zakup usług remontowych

60 000

Remont chodników- ul Młyńska

45 000

Remont nawierzchni asfaltowej

15 000

Zakup usług pozostałych

40 000

Utrzymanie zimowe ulic w mieście

12 200

Opróżnianie koszy ulicznych

5 100

Sprzątanie ulic i skwerów

19 700

Pielęgnacja zieleni miejskiej

3 000

Drogi publiczne gminne

1 798 640

Zakup materiałów i wyposażenia

12 000

Zakup materiałów do bieżącego utrzymania dróg i drobnych remontów ( tłuczeń, żwir )

10 000

Zakup znaków drogowych

2 000

Zakup usług remontowych

101 000

Remont wiat przystankowych

3 000

Remont nawierzchni asfaltowych w mieście

13 000

Remont nawierzchni asfaltowych na wsiach

15 000

Remont nawierzchni gruntowych w mieście : Pólko, Kleszczewskie, Gdańskie

10 000

Remont chodników w mieście i na wsi przy drogach gminnych

60 000

Zakup usług pozostałych

85 000

Montaż znaków drogowych

2 000

Malowanie przejść dla pieszych

5 000

Remont dróg nieutwardzonych na wsi

10 000

Równanie dróg gruntowych

10 000

Wynajęcie podnośnika do usunięcia gałęzi z poboczy dróg

1 000

Oczyszczanie rowów przydrożnych

4 000

Utrzymanie zimowe ulic w mieście

20 000

Utrzymanie zimowe dróg wiejskich

33 000

Różne opłaty i składki

640

Opłaty za zajęcie pasa drogowego

640

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

1 600 000

Modernizacja dróg śródpolnych- Bożepole Królewskie

50 000

Budowa kolektora deszczowego i nawierzchni drogi dla ul Cisowej i Rzemieślniczej

1 400 000

Budowa kolektora burzowego - Skarszewy ul. Gdańska

60 000

Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Osiedla Sikorskiego

90 000

TURYSTYKA

1 000

Zadania w zakresie upowszechniania turystyki

1 000

Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom

1 000

Realizacja zadań z zakresu rozwoju turystyki, zlecenie zadania w drodze rozstrzygnięcia konkursu ofert

1 000

GOSPODARKA MIESZKANIOWA

685 316

Gospodarka gruntami i nieruchomościami

685 316

Różne wydatki na rzecz osób fizycznych

10 000

Odszkodowania za grunty zajęte pod drogi

10 000

Zakup usług remontowych

40 000

Dofinansowanie remontów części wspólnych w budynkach wchodzących w skład Zasobu Mieszkaniowego Gminy w których występują Wspólnoty Mieszkaniowe

40 000

Zakup usług pozostałych

83 544

Wycena nieruchomości w tym aktualizacja opłat za wieczyste użytkowanie ( 2.000)

14 804

Projekty decyzji warunków zabudowy i decyzji celu publicznego- roboty urbanistyczne

22 000

Wydzielenia geodezyjne, dokumentacja geodezyjna, mapy do celów projektowych

10 000

Roboty urbanistyczne ( geodezyjne) w związku z unieważnieniem planów zagospodarowania przestrzennego z przed roku 1995( nowe plany zagospodarowania przestrzennego i zmiany studium - Bolesławowo, Godziszewo

20 000

Pozostałe wydatki, ogłoszenia prasowe, opłaty sądowe

6 000

Zakup dokumentacji geodezyjnej, wyciągów z ksiąg wieczystych

4 000

Czynsz dzierżawny za teren PKP zajęty na potrzeby targowiska miejskiego

1 500

Czynsz dzierżawny działki 309/2 na przystanek autobusowy przy ul Tczewskiej

240

Sprostowanie aktów notarialnych, akty notarialne związane ze sprzedażą i aktualizacją

5 000

Różne opłaty i składki

85 772

Opłata eksploatacyjna (żwirownia Pólko)

641

Opłaty związane z uzbrojeniem terenów gminnych w stronę Wolnego Dworu w energię elektryczną - działki przeznaczone do sprzedaży

85 131

Podatek od nieruchomości

16 000

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

450 000

Budowa budynku socjalnego ( 8 mieszkań)

450 000

DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA

5 000

Plany zagospodarowania przestrzennego

3 000

Dotacje celowe przekazane dla powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego

3 000

Powierzenie pełnienia funkcji organu doradczego w sprawach określonych w ustawie o planach zagospodarowania przestrzennego

3 000

Cmentarze

2 000

Zakup usług pozostałych

2 000

Utrzymanie estetyki grobów wojennych

2 000

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

2 870 066

Urząd Wojewódzki

238 500

Wynagrodzenia osobowe pracowników ( 4 etaty)

Nagrody regulaminowe 2 973

Nagroda jubileuszowe 10 190

Odprawa emerytalna 20 380

182 000

Dodatkowe wynagrodzenie roczne

12 300

Składki na ubezpieczenie społeczne

28 000

Składki na Fundusz Pracy

4 000

Wpłaty na państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

2 000

Zakup materiałów i wyposażenia

3 600

Zakup druków USC

1 200

Jubileusz par małżeńskich ( 32 pary małzeńskie)

1 600

Zakup książek fachowych

300

Zakup opraw i dyplomów

500

Zakup usług pozostałych

3 400

Oprawa i renowacja ksiąg USC

400

Szkolenie pracowników USC

500

Dezynfekcja ksiąg

300

Opieka autorska nad programem komputerowym USC

2 200

Odpisy na zakładowy fundusz socjalny ( 4 osoby)

3 200

Rady gmin, miast

115 790

Różne wydatki na rzecz osób fizycznych

108 090

Dieta Przewodniczącego Rady

15 840

Diety Wiceprzewodniczących Rady

15 840

Diety Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej

8 990

Diety dla Członków Komisji Rewizyjnej

23 114

Diety Przewodniczących pozostałych komisji

23 760

Diety Członków Komisji Rady Miejskiej

20 546

Zakup materiałów i wyposażenia

3 400

Zakupy związane z organizacją sesji

1 350

Zakupy związane z posiedzeniami Komisji Rady Miejskiej

1 350

Zakupy związane z uroczystościami

700

Zakup usług pozostałych

3 800

Szkolenia radnych

1 800

Naprawa i przeglądy kserokopiarki

2 000

Podróże służbowe krajowe

500

Podróże służbowe radnych

500

Urzędy gmin

2 399 726

Wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń

3 200

Częściowy zwrot wydatków na okulary korekcyjne dla pracowników

3 000

Ekwiwalent za pranie odzieży - sprzątaczki (200

200

Wynagrodzenia osobowe pracowników ( 39,58 etatu)

Nagrody regulaminowe 27 700

Nagrody jubileuszowe 61 041

Odprawy emerytalne 23 003

1 520 000

Dodatkowe wynagrodzenie roczne

115 000

Składki na ubezpieczenie społeczne

266 000

Składki na Fundusz Pracy

38 000

Wpłaty na państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

10 000

Wynagrodzenia bezosobowe

28 700

Doręczanie korespondencji ( um-zlec )

4 000

Umowa zlecenie informatyka zajmującego się opracowaniem i aktualizacją strony internetowej

5 700

Zastępstwo za sprzątaczki i dozorcy -um.zlecenia

4 000

Archiwizacja dokumentów ( przekazanie akt A do 1990 do archiwum państwowego)

5 000

Uzupełnienie spraw wojskowych

10 000

Zakup materiałów i wyposażenia

58 100

Zakup materiałów biurowych

  • - inne niż w par. 4740 i 4750

10 000

Zakup mebli

- meblościanka pokój 25 - 3 000 ( wymiar )

- biurko pokój 24 - 3 000 (ewid.podatków)

- meble, biurka, pokój 1 - 4 000 ( ewid gruntów)

10 000

Zakup krzeseł obrotowych do komputera - według potrzeb

1 500

Zakup drabiny

800

Materiały do eksploatacji ksero toner sekretariat

2 000

Zakup druków

3 000

Zakupy związane z organizacją spotkań z rodzinami żołnierzy

100

Zakup sprzętu dla sprzątaczek ( odzież ochronna, obuwie)

500

Środki czystości dla Urzędu Miejskiego

2 100

Uzupełnienie wyposażenia sekretariatu

600

Drobne zakupy na potrzeby sekretariatu

4 000

Zakup kwiatów na różne okoliczności

2 000

Zakup mydła i herbaty dla pracowników

1 800

Zakup przepływowych podgrzewaczy wody (wc parter i II pięt)

900

Zakup czajników bezprzewodowych i wymiana zużytych aparatów telefonicznych

800

Zakup książek dla Urzędu Miejskiego

800

Zakup okolicznościowych wiązanek kwiatów

np. Dzień Edukacji Narodowej

800

Zakupy związane z przyjęciem gości delegacji zagranicznych ( gminy partnerskie)

500

Zakup wody „Dar Natury"

800

Zakup ksero

7 000

Zakup centrali telefonicznej

8 000

Zakup ksiąg Zasłużony dla Gminy Skarszewy, Zasłużony Sołtys Gminy Skarszewy

100

Zakup energii

56 650

Zakup energii elektrycznej

21 000

Zakup energii cieplnej

35 000

Zakup wody

650

Zakup usług remontowych

25 000

Remont schodów przed urzędem

3 000

Wymiana wykładziny w budynku Urzędu

( korytarz I iII piętro ze schodami; pokój

Nr 22; 3 i 11

20 000

Drobne naprawy w budynku

2 000

Zakup usług pozostałych

82 150

Oprawa Dzienników i Monitorów Urzędowych

4 000

Usługi wymagające przyjazdu pracowników RADIX

800

Opieka autorska RADIX

8 000

Wynagrodzenie firmy wykonującej audit Systemu Jakości ISO

5 400

Opłaty pocztowe

35 000

Opłata RTV

600

Wyrób pieczątek i pieczęci urzędowych

1 000

Opłaty bankowe

10 500

Czyszczenie firan

250

Odprowadzanie ścieków Urzędu Miejskiego

1 300

Naprawa maszyn biurowych, ksero

2 500

Przegląd i naprawa FAX-u

500

Opłata za dzierżawę urządzenia do dozowania wody

1 000

Prenumerata:

- publikatorów prawnych

- wydawnictw prawniczych

- prasy codziennej

- czasopism resortowych

- Dziennika Urzędowego Woj.Pomorskiego

10 500

Badanie techniczne przewodów kominowych

300

Koszty opinii związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć mogących znacząco oddziałowywać na środowisko

500

Zakup usług dostępu do sieci internet

1 800

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej

2 000

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej

28 000

Podróże służbowe krajowe

37 500

Ryczałty z tytułu używania prywatnych samochodów do celów służbowych 10 osób x 2 450 km miesięcznie

21 000

Delegacje służbowe

16 500

Różne opłaty i składki

6 500

Składka na rzecz Pomorskiego Stowarzyszenia Gmin Wiejskich

5 000

Ubezpieczenia komputerów i budynku od pożaru

1 500

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

33 526

Pozostałe podatki na rzecz budżetów jednostek samorządowych ( podatek leśny )

600

Szkolenia pracowników nie będących członkami korpusu służby cywilnej

20 000

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

17 000

Zakup akcesoriów komputerowych , w tym programów i licencji

30 000

Zakup licencji na program LEX dla 4 stanowiska

7 000

Opłata za dostęp do biuletynu informacji jawnej

3 500

Licencja roczna na program antywirusowy

7 500

Zakup tuszy do drukarek komputerowych

12 000

Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych

20 000

Komputer z monitorem LCD ( ewidencja ludności)- 2 500

Komputer z monitorem LCD ( zamówienia publiczne)-2 500

Switch sieciowy 24x TP ( serwer)- 1 000

Drukarka atramentowa ( promocja)- 900

Drukarka igłowa OKI ( ewidencja ludności)-2 200

Drukarka laserowa ( WGIiOŚ) - 800

Środki na wypadek awarii-2 300

Serwer wraz z oprogramowaniem systemowym do elektronicznego obiegu dokumentów - 7 800

20 000

Promocja jednostek samorządu terytorialnego

37 000

Zakup materiałów i wyposażenia

20 000

Zakup materiałów dla promocji gminy

20 000

Zakup usług pozostałych

14 000

Zakup usług związanych z promocją

14 000

Podróże służbowe krajowe

3 000

Delegacje pracowników związane z promocją gminy

3 000

Pozostała działalność

79 050

Różne wydatki na rzecz osób fizycznych

67 000

Diety sołtysów za udział w akcji

67 000

Zakup materiałów i wyposażenia

1 500

Drobne zakupy na narady z sołtysami i zespołem doradczym burmistrza( w 2007 wybory nowych sołtysów)

500

Zakup materiałów do organizacji dożynek gminnych

1 000

Zakup energii

7 500

Zakup energii do świetlic sołeckich

7 500

Zakup usług pozostałych

1 400

Badanie instalacji elektrycznej i odgromowej

700

Badanie gaśnic, przegląd instalacji hydrantowej

700

Różne opłaty i składki

1 650

Ubezpieczenie sołtysów

1 650

URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ, KONTROLI I OCHRONY PRAWA ORAZ SĄDOWNICTWA

2 070

Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa

2 070

Składki na ubezpieczenia społeczne

250

Składki na Fundusz Pracy

36

Wynagrodzenia bezosobowe

1 450

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

334

BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA

106 100

Ochotnicze straże pożarne

106 100

Różne wydatki na rzecz osób fizycznych

23 000

Ryczałty za udział w akcjach i szkoleniach przeprowadzanych przez PSP

23 000

Zakup materiałów i wyposażenia

46 000

Zakup paliwa, olejów i smarów

11 500

Uzupełnienie apteczek medycznych

800

Części do remontów pojazdów i sprzętu

7 000

Zakup węgla

12 000

Zakup sprzętu oraz materiałów do remontu

OSP Skarszewy

rękawice specjalne 390

OSP Szczodrowo

sprzęt hydrauliczny LUKAS 11.000

ubrania koszarowe 710

sprężarka 600

OSP Pogódki

elewacja remizy (materiały) 600

materiały do malowania garażu 200

sprężarka 600

OSP Jaroszewy

remont remizy (farby) 120

OSP Kamierowo

malowanie remizy (farby) 120

umundurowanie MDP 160

14 500

Środki bhp

200

Zakup energii

15 000

Opłaty za energię i wodę ( uwzględniono sprzedaż energii)

15 000

Zakup usług zdrowotnych

1 000

Badania lekarskie strażaków

1 000

Zakup usług pozostałych

7 700

Przeglądy i legalizacja urządzeń gaśnic, radiostacji, urządzeń hydraulicznych

3 000

Opłata za obozy szkoleniowe dla młodzieży przygotowującej się do pracy w OSP

2 800

Badania techniczne pojazdów

1 200

Opłata za ścieki

700

Zakup usług dostępu do sieci internet

1 000

Opłaty z tytułu zakupu usług telkomunikacyjnych telefonii komórkowej

2 000

Opłaty z tytułu zakupu usług telkomunikacyjnych telefonii stacjonarnej

2 800

Podróże służbowe krajowe

3 500

Delegacje służbowe i ryczałt za przejazdy lokalne

3 500

Różne opłaty i składki

4 100

Ubezpieczenia strażaków ( fundusz wypadkowy i zakład ubezpieczeń społecznych )

2 000

Ubezpieczenie pojazdów

2 100

DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK NIEPOSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM

63 050

Pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych

63 050

Wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne

30 000

Składki na ubezpieczenia społeczne

900

Składki na fundusz pracy

150

Wynagrodzenia bezosobowe

4 800

Doręczanie decyzji podatkowych umowa-zlecenia

4 800

Zakup usług pozostałych

26 000

Opłaty pocztowe

16 000

Koszty opłat sądowych

10 000

Podróże służbowe krajowe

1 200

Dostarczanie korespondencji podatkowej

1 200

OBSŁUGA DŁUGU PUBLICZNEGO

365 900

Obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek jednostek samorządu terytorialnego

315 900

Zakup usług pozostałych

Prowizje od kredytów bankowych planowanych do pobrania w 2007 roku

30 000

Odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych oraz od krajowych pożyczek i kredytów

285 900

Od kredytu na rozbudowę budynku gimnazjum (1.100.000)

10 700

Od kredytu na budowę dróg i kanalizacji deszczowej ul. Dębowa ( 765.000)

17 200

Od kredytu na wydatki inwestycyjne nie znajdujące pokrycia w dochodach gminy w 2004 r. ( 815.000 )

32 400

Od kredytu na przedsięwzięcie termomodernizacyjne budynku Zespołu Szkół Publicznych w Skarszewach ( 510.280 )

22 000

Od kredytu na budowę lokali socjalnych ( 90.000 )

2 700

Od kredytu na budowę sali gimnastycznej w Godziszewie

( 250.000 )

12 300

Od kredytu na budowę wodociągu Bolesławowo-Demlin- Nowe Gołębiewka-Mirowo - ( 382 000 )

15 800

Od kredytu na budowę wodociągu Bolesławowo-Obozin

( 296 000 )

12 800

Od kredytu na budowę wodociągu - tereny inwestycyjne

i mieszkaniowe Skarszewy w stronę Wolnego Dworu

( 100.000)

2 900

Od pożyczki z WFOŚiGW na budowę kolektora sanitarnego Bolesławowo-Skarszewy ( 350.000 )

3 500

Kredyt płatniczy na finansowanie wydatków - w rachunku bieżącym ( limit 400 000)

4 500

Kredyt pobrany w 2006r na budownictwo socjalne ( 132 000)

12 300

Kredyt pobrany w 2006r na pozostałe inwestycje (733 000)

40 000

Kredyt na budowę kolektorów tłocznych w Bolesławowie ( 800 000)

18 000

Kredyt na spłatę zobowiązań inwestycyjnych zrealizowanych w 2005r ( 226 512)

10 200

Kredyt na finansowanie modernizacji i rozbudowy miejskiego systemu ciepłowniczego (4 700 000)

53 900

Nowy kredyt przewidziany do pobrania w 2007 roku na wsparcie budowy wodociągu dla sołectwa Szczodrowo - wybudowania Celmerostwo, Szczodrowski Młyn, Godziszewo Marianka

1 700

Nowy kredyt przewidziany do obrania w 2007 roku na wsparcie budowy lokali socjalnych

3 000

Nowy kredyt preferencyjny przewidziany do pobrania w 2007 roku z Krajowego Funduszu Mieszkaniowego na budowę kolektora deszczowego i nawierzchni ulic Cisowej i Rzemieślniczej na terenie Osiedla Kleszczewskiego

10 000

Rozliczenia z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego

50 000

Wypłaty z tytułu gwarancji i poręczeń

50 000

Z tytułu poręczeń zabezpieczenia koncesji transportu szkolnego

50 000

RÓŻNE ROZLICZENIA

260 000

Rezerwy ogólne i celowe:

260 000

Rezerwy

260 000

Na pokrycie wydatków sołeckich

w tym:

95% na zadania uchwalone przez Zebranie Wiejskie

5% na konserwację przepustów na terenie danego sołectwa zgodnie z uchwałą Zebrania Wiejskiego

120 000

Na udział w Programie Odnowy Wsi

15 000

Na realizację programu zapobiegania powstawania choroby

11 000

Na ewentualne świadcz. odszkodowawcze dla strażaków OSP

4 000

Na likwidację klęsk żywiołowych

10 000

Na nieprzewidziane wydatki

100 000

OCHRONA ZDROWIA

134 200

Zwalczanie narkomanii

6 200

Zakup materiałów i wyposażenia

400

Zakup materiałów informatyczno- edukacyjnych ( broszury, ulotki, czasopisma) dla szkół i członków komisji

400

Zakup usług pozostałych

5 800

Opłaty związane z prowadzeniem Punktu Konsultacyjnego dla młodzieży w zakresie narkomanii

1 300

Dofinansowanie spektakli teatralnych o tematyce wspierającej wychowanie w trzeźwości narkotykowej

1 700

Dofinansowanie szkoleń i kursów specjalistycznych w zakresie uzależnień pychoaktywnych

1 800

Spotkanie edukacyjne dla rodziców pt. Narkotyki -zagrożeniem Twojego dziecka

1 000

Przeciwdziałanie alkoholizmowi

125 200

Dotacje celowe przekazane gminie na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień miedzy jednostkami samorządu terytorialnego

1 000

Dotacja dla Gminy Gdańsk na funkcjonowanie Izby Wytrzeźwień, do której będą przyjmowani pacjenci z terenu Gminy Skarszewy

1 000

Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom

22 350

Realizacja zadań wynikających z Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Uzależnień

zlecenie zadania w drodze rozstrzygnięcia konkursu ofert

22 350

Składki na ubezpieczenia społeczne

1 800

Składki ZUS od prac prowadzonych na podstawie umów zleceń

1 800

Składki na Fundusz Pracy

200

Składki ZUS od prac prowadzonych na podstawie umów zleceń

200

Wynagrodzenia bezosobowe

29 500

Wynagrodzenie pracowników świetlic

10 500

Wynagrodzenie Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

12 000

Obsługa Punktu Konsultacyjnego

4 000

Opłaty z tytułu jednorazowych badań stwierdzających uzależnienie od alkoholu (um-zlecenia lekarze ze szpitala Kocborowo)

3 000

Zakup materiałów i wyposażenia

22 500

Zakup i dystrybucja materiałów informatyczno-edukacyjnych ( np. broszury, ulotki, książki )dla klientów punktu konsultacyjnego i szkół...

600

Zakup materiałów do świetlic środowiskowych

3 600

Zakup materiałów na festyn z okazji Dnia Dziecka dla dzieci ze świetlic środowiskowych

2 000

Zakup materiałów na imprezy sportowo-rekreacyjne dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych organizowanych przez GOSiR:

- biegi uliczne im.Kielasa 800

- turniej tenisa stołowego 400

- turniej piłki nożnej 500

- turniej piłki plażowej 700

- rajd rowerowy 400

- organizacja kuligu 500

3 300

Zakup materiałów na zabawę gwiazdkową

5 000

Zakup sprzętu rekreacyjno-sportowego dla Zespołu Szkół Publicznych w Skarszewach

1 500

Kontrole sklepów sprzedających napoje alkoholowe ( zakup paliwa dla pojazdów wykonujących kontrole)

500

Zakup nagród na rozgrywki sportowe prowadzone przez sołectwo Wolny Dwór

1 000

Zakup komputera dla świetlicy w Czarnocinie

2 000

Zakup sprzętu do urządzenia placu zabaw dla dzieci we wsi Szczodrowo

3 000

Zakup środków żywności

8 400

Zakup usług pozostałych

30 450

Opłaty związane z prowadzeniem terapii w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Starogard Gd.

12 000

Organizacja zabawy gwiazdkowej

2 000

Dofinansowanie spektakli teatralnych o tematyce wspierającej wychowanie w trzeźwości alkoholowej

2 000

Szkolenia i kursy specjalistyczne w zakresie pomagania kompetencję w zakresie pomagania ofiarom przemocy w rodzinie ( członkowie Komisji)

3 000

Szkolenia i kursy specjalistyczne w zakresie pomagania kompetencję w zakresie pomagania ofiarom przemocy w rodzinie ( pedagodzy)

2 000

Szkolenie sprzedawców handlujących napojami alkoholowymi

250

Organizacja zajęć dla dzieci z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym w ramach półkolonii w okresie ferii zimowych na bazie sprzętu znajdującego się w siedzibie Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji

4 000

Organizacja V Kociewskiej Spartakiady Ruchów Trzeźwościowych

1 300

Dofinansowanie zajęć sportowych pozalekcyjnych w ZSR w Bolesławowie

2 000

Konkurs profilaktyczny o tematyce alkoholowej

400

Dofinansowanie zajęć sportowych pozalekcyjnych w ZSP w Pogódkach

1 500

Podróże służbowe krajowe

6 000

Podróże osób uzależnionych od alkoholu dojeżdżających na terapię oraz członków komisji

6 000

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

1 500

Obsługa Punktu Konsultacyjnego w Skarszewach w zakresie alkoholizmu ( zakup materiałów biurowych)

1 500

Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji

1 500

Obsługa Punktu Konsultacyjnego w Skarszewach w zakresie alkoholizmu ( tusze do drukarek.)

1 500

Pozostała działalność

2 800

Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom

2 800

Realizacja zadań wynikających z Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Uzależnień

zlecenie zadania w drodze rozstrzygnięcia konkursu ofert

2 800

POMOC SPOŁECZNA

715 000

Dodatki mieszkaniowe

690 000

Świadczenia społeczne

690 000

Wypłata dodatków mieszkaniowych

690 000

Pozostałą działalność

25 000

Świadczenia społeczne

25 000

Prace społeczno-użyteczne

25 000

EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA

8 000

Kolonie i obozy oraz inne formy wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej, a także szkolenia młodzieży

8 000

Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom

8 000

Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci - zlecenie zadania w drodze rozstrzygnięcia konkursu ofert

8 000

GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA

407 166

Gospodarka ściekowa i ochrona wód

10 000

Zakup usług pozostałych

10 000

Utrzymanie i udrażnianie kanalizacji deszczowej w mieście

10 000

Gospodarka odpadami

15 966

Wydatki na zakup i objecie akcji oraz wniesienie udziałów do spółek prawa handlowego

15 966

Wniesienie udziałów w Zakładzie Utylizacji Odpadów komunalnych „ Stary las „

15 966

Oczyszczanie miast i wsi

57 000

Zakup materiałów i wyposażenia

2 000

Zakup koszy ulicznych

2 000

Zakup usług pozostałych

55 000

Sprzątanie ulic i skwerów

35 000

Opróżnianie koszy ulicznych

18 000

Montaż koszy ulicznych

2 000

Utrzymanie zieleni w miastach i gminach

16 400

Zakup materiałów i wyposażenia

6 100

Zakup kwiatów i drzewek ozdobnych

2 000

Zakup materiałów zakrzewieniowego oraz materiałów do ich zabezpieczenia (leśnictwo)

3 600

Zakup materiałów do zabezpieczenia drzewek ( leśnictwo)

500

Zakup usług pozostałych

10 300

Pielęgnacja terenów zielonych w mieście

10 000

Transport materiałów do zakrzewień (leśnictwo)

300

Oświetlenie ulic, placów i dróg

228 000

Zakup energii

121 000

Zakup energii do oświetlenia ulic, placów i dróg

121 000

Zakup usług pozostałych

107 000

Konserwacja lamp ulicznych

107 000

Zakłady gospodarki komunalnej

50 000

Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych

50 000

Zakup sprzętu (wyposażenia) dla Zakładu Komunalnego

- sztaplarka 11 000

- śmieciarka 39 000

50 000

Wpływy i wydatki związane z gromadzeniem środków z opłat produktowych

2 000

Zakup usług pozostałych

2 000

Segregacja odpadów (szkło i plastik) zwiększenie ilości dzierżawionych pojemników ( 20.000 zł zabezpieczono w GFOŚiGW)

2 000

Pozostała działalność

27 800

Wynagrodzenie bezosobowe

1 600

Utrzymanie fontanny

1 600

Zakup materiałów i wyposażenia

1 000

Zakup ławek parkowych

1 000

Zakup energii

3 200

Zakup wody do fontanny miejskiej

500

Zakup wody zużytej w zdrojach ulicznych

2 700

Zakup usług pozostałych

22 000

Usługi wyłapywania bezdomnych psów i ich transport do schroniska

2 000

Utrzymanie psów w schronisku

5 000

Czynsz z tytułu najmu pomieszczenia na szalet publiczny

3 000

Zlecenie prowadzenia szaletu publicznego ( w tym: energia, woda, środki czystości, umowa- zlecenie pracownika, pozostałe koszty)

12 000

KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO

627 000

Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby

400 000

Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury

400 000

Dotacja dla Gminnego Ośrodka Kultury

400 000

Biblioteki

225 000

Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury

225 000

Dotacja dla bibliotek

225 000

Pozostała działalność

2 000

Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom

2 000

Przegląd dorobku kulturalnego seniorów - zlecenie realizacji zadania w drodze rozstrzygnięcia konkursu ofert

2 000

KULTURA FIZYCZNA I SPORT

359 000

Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu

59 000

Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeń

59 000

Zadania w zakresie organizacji masowych imprez sportowych, w tym szczególnie dla dzieci i młodzieży - zlecenie realizacji zadania w drodze rozstrzygnięcia konkursu ofert

59 000

Pozostała działalność

300 000

Dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego lub gospodarstwa pomocniczego

270 000

Dotacja dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji

270 000

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

30 000

Budowa kąpieliska nad jeziorem Godziszewskim w Demlinie

30 000

 

 

RAZEM

12 481 088

Informację opracowano na podstawie projektu budżetu na 2007r., po uchwaleniu budżetu informacja może ulec zmianie.

Urząd Miejski nie świadczy co do zasady usług, sporadycznie wykonuje usługę kserokopiarką za którą pobiera odpłatność na podstawie cen stosowanych na lokalnym rynku.