- opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego oraz projektu zakresu zadań i kompetencji poszczególnych wydziałów,
- nadzór nad dyscypliną oraz organizacją pracy w Urzędzie Miejskim (w tym nadzorowanie czasu pracy pracowników samorządowych),
- zapewnienie sprawnej i zgodnej z normami kodeksu postępowania administracyjnego oraz ordynacji podatkowej obsługi klientów,
- inicjowanie usprawnień pracy urzędu oraz organizacji pracy,
- upowszechnianie nowoczesnych metod organizacji pracy,
- rozpatrywanie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami oraz wydziałami,
- koordynacja działań poszczególnych stanowisk pracy w urzędzie,
- proponowanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,
- przedstawianie burmistrzowi propozycji odnośnie zmian zakresów czynności pracowników,
- informowanie burmistrza o konieczności dokonania zmian personalnych,
- nadzorowanie wykonywania kontroli wewnętrznej urzędu,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy, zgodnie z art. 951 k.c.,
- nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.,
- zamówienia publiczne.
|