Termomodernizacja oraz wykonanie robót budowlanych |
Skarszewy:
Wykonanie robót budowlanych w trybie zaprojektuj i wybuduj termomodernizacji 6
budynków użyteczności publicznej w gminie Skarszewy oraz wykonanie robót
budowlanych polegających na budowie sieci ciepłowniczej oraz przyłącza C.O. w
Skarszewach
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarszewy , Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, woj.
pomorskie, tel. 058 5882201 w. 23, faks 058 5882651.
·
Adres strony internetowej
zamawiającego: www.skarszewy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w trybie zaprojektuj i
wybuduj termomodernizacji 6 budynków użyteczności publicznej w gminie Skarszewy
oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci ciepłowniczej
oraz przyłącza C.O. w Skarszewach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych
polegających na wykonaniu robót budowlanych w trybie zaprojektuj i wybuduj
termomodernizacji 6 budynków użyteczności publicznej w gminie Skarszewy oraz
wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci ciepłowniczej oraz
przyłącza C.O. w Skarszewach: 1) Opracowanie dokumentacji projektowanej
(specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt budowlany w
zakresie uwzględniającym specyfikę robót, projekty wykonawcze, przedmiary
robót, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wersja
elektroniczna dokumentacji - format ogólnodostępny np. *.pdf) termomodernizacji
6 budynków użyteczności publicznej w gminie Skarszewy wraz z uzyskaniem
niezbędnych zezwoleń (m.in. złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o
pozwolenie na budowę) dla: a) budynku Ośrodka Zdrowia w Pogódkach, ul. Sambora
2, Pogódki, b) budynku Ośrodka Zdrowia w Skarszewach, ul. Dworcowa 11,
Skarszewy, c) budynku Publicznego Przedszkola nr 1 w Skarszewach, ul. Dworcowa
9, Skarszewy, d) budynku Publicznego Przedszkola nr 2 w Skarszewach, ul.
Kopernika 1, Skarszewy, e) budynku Publicznej Szkoły Podstawowej, ul. Dworcowa
27, Skarszewy, f) budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarszewach, ul.
Szkolna 9. Skarszewy. 2) Wykonanie termomodernizacji 6 budynków użyteczności
publicznej w gminie Skarszewy na podstawie opracowanej dokumentacji
technicznej: a) budynek Ośrodka Zdrowia w Pogódkach, ul. Sambora 2, Pogódki, b)
budynek Ośrodka Zdrowia w Skarszewach, ul. Dworcowa 11, Skarszewy, c) budynek
Publicznego Przedszkola nr 1 w Skarszewach, ul. Dworcowa 9, Skarszewy, d)
budynek Publicznego Przedszkola nr 2 w Skarszewach, ul. Kopernika 1, Skarszewy,
e) budynek Publicznej Szkoły Podstawowej, ul. Dworcowa 27, Skarszewy, f)
budynek Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarszewach, ul. Szkolna 9.
Skarszewy. 3) Budowa odcinka sieci ciepłowniczej (etap III) ul. Grobla
Mickiewicza - ul. Dworcowa wraz z montażem węzłów cieplnych w budynku
Publicznego Przedszkola nr 1 w Skarszewach oraz w budynku Ośrodka Zdrowia w
Skarszewach przy ul. Dworcowej. 4) Budowa przyłącza C.O. do budynku Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarszewach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
dotyczący opracowania dokumentacji projektowej programy funkcjonalno - użytkowe
stanowią załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia dotyczący budowy odcinka sieci ciepłowniczej oraz
przyłącza C.O. - dokumentacja techniczna, przedmiary robót - stanowi załącznik
nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.44.30.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 400.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 40000 PLN
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie
posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do realizacji zamówienia -
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno
zamówienie (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) proporcjonalne swoim
rodzajem i wartością do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, a
polegających na: a) wykonaniu robót budowlanych w trybie zaprojektuj i wybuduj
termomodernizacji budynków o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto
w każdym zadaniu, b) wykonaniu robót budowlanych rurociągu z rur preizolowanych
o długości nie mniejszej 900,00 mb o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł
brutto w każdym zadaniu
·
III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone: a) osobą, posiadającą
uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w zakresie projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
lub architektonicznej, b) osobą, którą będzie pełnić funkcję kierownika budowy,
posiadającą uprawienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej
·
III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji
ekononomicznej i finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę minimum 2.500.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
·
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień
·
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
·
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz
określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w
następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku
siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy
zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze
niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem
umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy
zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie;
Za silę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:
powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki
terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych,
nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b)
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności
lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można
usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i
doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez
strony; d) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu
prac objętych umową (dotyczy to kontraktów obmiarowych, przewidujących
wynagrodzenie kosztorysowe); e) wystąpienia istotnych wad dokumentacji
projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień,
jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju
robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio
termin realizacji zamówienia; f) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do
przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub
techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca
brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją
istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w
szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl
plik do pobrania format spakowany zip 15MB --> pobierz
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2010
godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skarszewach, Pl. Gen. J. Hallera 18,
83-250 Skarszewy, pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|