ISO 9001-2008


GMINA 
FAIR PLAY 2003 

CERTYFIKAT 2003
Nowoczesne Zarządzanie
w Administracji Publicznej
 
   GMINA SKARSZEWY, Plac Gen. J. Hallera 18,  83-250 SKARSZEWY,

woj. pomorskie, pow. starogardzki
tel. 58 588 22 01, 58 588 22 02, 58 588 24 03, fax. 58 588 26 51
www.skarszewy.pl. e-mail: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
NIP: 592-20-56-164, Regon: 191675741

SKARSZEWY
  Rachunki bankowe URZĘDU MIEJSKIEGO                      Pliki COOKIE   
JSN ImageShow - Joomla 1.5 extension (component, module) by JoomlaShine.com
Start arrow Zamówienia publiczne arrow Urzędu Miejskiego arrow Modernizacja drogi śródpolnej w Więckowach
Modernizacja drogi śródpolnej w Więckowach

Skarszewy, dnia 08.07.2008 r.

Ogłoszenie

Burmistrz Skarszew

ogłasza przetarg nieograniczony
poniżej progu określonego na podstawie art. 11 ust. 8:
(ogłoszenie zostało opublikowane BZP w dniu 08.07.2008 r. nr 153195 - 2008)

Modernizacja drogi śródpolnej we Więckowach, działka nr 283, gmina Skarszewy

Kod CPV: 45.23.31.40 - 2 Roboty drogowe

1. Na przedmiot zamówienia składa się między innymi:

1. Mechaniczne wykonanie koryt - 20 cm  - 3.850,00 m2,
2. Warstwa odsączająca - 10 cm   - 3.850,00 m2,
3. Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - 14 cm - 3.850,00 m2,
4. Podsypka piaskowa - 3 cm    - 3.850,00 m2,  
Zgodnie z przedmiarem robót. Zaleca się wizję lokalną w terenie w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia.

2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Miejskim w Skarszewach, Pl. Gen. J. Hallera 18, pokój nr 20, lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego: (format spakowany rar 0,4MB) --> pobierz
3. Oferty należy składać najpóźniej do dnia 31.07.2008 roku do godz. 10.00 w Urzędzie Miejskim w Skarszewach - pokój nr 15. Otwarcie ofert odbędzie się tego samego dnia o godz. 10.05 w Urzędzie Miejskim w Skarszewach - pokój nr 13;
4. Zamawiający nie dopuszcza składani ofert wariantowych oraz ofert częściowych;
5. Termin wykonania zamówienia: 30 dni;
6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, jak również nie przewiduje zastosowania licytacji elektronicznej;
7. Kryterium oceny ofert: najniższa cena (cena 100%);
8. Wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie żąda wniesienia przez Wykonawców wadium;
9. Termin związania ofertą: 30 dni (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert),
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
11. Warunki udziału wykonawców w postępowaniu i sposób dokonywania oceny:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy w zakresie robót drogowych (min. jedna osoba),

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »