ISO 9001-2008


GMINA 
FAIR PLAY 2003 

CERTYFIKAT 2003
Nowoczesne Zarządzanie
w Administracji Publicznej
 
   GMINA SKARSZEWY, Plac Gen. J. Hallera 18,  83-250 SKARSZEWY,

woj. pomorskie, pow. starogardzki
tel. 58 588 22 01, 58 588 22 02, 58 588 24 03, fax. 58 588 26 51
www.skarszewy.pl. e-mail: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
NIP: 592-20-56-164, Regon: 191675741

SKARSZEWY
  Rachunki bankowe URZĘDU MIEJSKIEGO                      Pliki COOKIE   
JSN ImageShow - Joomla 1.5 extension (component, module) by JoomlaShine.com
Start arrow Zamówienia publiczne arrow Urzędu Miejskiego arrow Boiska sportowe - Orlik 2012
Boiska sportowe - Orlik 2012

Skarszewy, dnia 01.07.2008 r.

Ogłoszenie

Burmistrz Skarszew

ogłasza przetarg nieograniczony
poniżej progu określonego na podstawie art. 11 ust. 8:
(ogłoszenie zostało opublikowane BZP w dniu 01.07.2008 r. nr 145896 - 2008)

Budowa zespołu boisk sportowych "ORLIK 2012"
przy ul. Wybickiego w Skarszewach
Kod CPV: 45.21.22.21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych

1. Na przedmiot zamówienia składa się między innymi:

1. Roboty demontażowe istniejącego boiska,
2. Roboty przygotowawcze,
3. Przyłącza wodno - kanalizacyjne, odwodnienie boisk,
4. Oświetlenie boisk,
5. Boisko do piłki nożnej (z wyposażeniem) - nawierzchnia z trawy syntetycznej:
a) powierzchnia całkowita - 1860,00 m2,
b) szerokość    - 30,00 m,
c) długość   - 62,00 m,
(trawa wysokość 6,00 mm, typ włókna - monofil, rodzaj poliesten, gęstość min. 130.000 włókien/m2, wypełnienie zgodnie z zaleceniem producenta - piasek kwarcowy i granulat gumowy SBR)
6. Boisko do koszykówki i siatkówki (z wyposażeniem) - nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa:
a) powierzchnia całkowita - 613,11 m2,
b) szerokość    - 19,10 m,
c) długość   - 32,10 m,
7. Budynki sanitarno - szatniowe,
8. Chodniki, tereny zielone i ogrodzenia,
9. Pomiary powykonawcze i obsługa geodezyjna.
Zgodnie z przedmiarem robót, projektem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zaleca się wizję lokalną w terenie w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia.

2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Miejskim w Skarszewach, Pl. Gen. J. Hallera 18, pokój nr 20, lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego: --> pobierz (format spakowany rar 15,5 MB)

3. Oferty należy składać najpóźniej do dnia 24.07.2008 roku do godz. 10.00 w Urzędzie Miejskim w Skarszewach - pokój nr 15. Otwarcie ofert odbędzie się tego samego dnia o godz. 10.05 w Urzędzie Miejskim w Skarszewach - pokój nr 13;
4. Zamawiający nie dopuszcza składani ofert wariantowych oraz ofert częściowych;
5. Termin wykonania zamówienia: 60 dni;
6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, jak również nie przewiduje zastosowania licytacji elektronicznej;
7. Kryterium oceny ofert: najniższa cena (cena 100%);
8. Wadium: 20.000,00 PLN;
9. Termin związania ofertą: 30 dni (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert),
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
11. Warunki udziału wykonawców w postępowaniu i sposób dokonywania oceny:

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy w zakresie:
a) konstrukcyjno - budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3) udokumentują należyte wykonanie przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (wykonane w ramach jednej lub dwóch umów).

2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (dopuszczalne jest wykazanie realizacji dwóch boisk w ramach jednej lub dwóch umów)  z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.).
5) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.


Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »