ISO 9001-2008


GMINA 
FAIR PLAY 2003 

CERTYFIKAT 2003
Nowoczesne Zarządzanie
w Administracji Publicznej
 
   GMINA SKARSZEWY, Plac Gen. J. Hallera 18,  83-250 SKARSZEWY,

woj. pomorskie, pow. starogardzki
tel. 58 588 22 01, 58 588 22 02, 58 588 24 03, fax. 58 588 26 51
www.skarszewy.pl. e-mail: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
NIP: 592-20-56-164, Regon: 191675741

SKARSZEWY
  Rachunki bankowe URZĘDU MIEJSKIEGO                      Pliki COOKIE   
JSN ImageShow - Joomla 1.5 extension (component, module) by JoomlaShine.com
Start arrow Informacje ogólne
Informacje ogólne: Zbiory
Spis treści
Informacje ogólne
Kompetencje
Pracownicy GOPS oraz ich zadania:
Zbiory

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarszewach prowadzi:
  • ewidencję i rejestr wszystkich osób i rodzin korzystających z systemu pomocy społecznej, z systemu świadczeń rodzinnych oraz z funduszu alimentacyjnego z rejonu gminy i miasta Skarszewy. Dane są przechowywane w formie akt osobowych, jak również na nośnikach elektronicznych. Dane podlegają udostępnieniu na wniosek instytucji zainteresowanej.
  • dokumenty archiwalne są przechowywane w archiwum zakładowym GOPS, które mieści się w budynku przy ul. Szkolnej 9. Po upływie okresu przechowywania ulegają spisowi i zniszczeniu. Dane podlegają udostępnieniu na wniosek instytucji zainteresowanej.
Klient ma prawo wglądu w dokumentację dotyczącą jego sprawy. Na prośbę klienta GOPS wystawia zaświadczenie o korzystaniu z pomocy tut. Ośrodka i o wysokości uzyskanych świadczeń. Zaświadczenia przygotowują pracownicy odpowiednich działów.  Prośbę o udostępnienie danych można zgłosić osobiście lub telefonicznie pod nr tel. 58-588-24-36, jak również e-mailem: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć . Wgląd w dokumentację może nastąpić wyłącznie w siedzibie GOPS. Natomiast zaświadczenia wydawane są tylko osobie zainteresowanej.
Pracownicy GOPS przyjmują klientów w godzinach od 7.30 do 15.30.


 
« poprzedni artykuł