Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu |
Skarszewy: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z tytułu realizacji inwestycji w wysokości 1.530.000 PLN Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarszewy , Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, woj. pomorskie, tel. 058 5882201 w. 23, faks 058 5882651.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z tytułu realizacji inwestycji w wysokości 1.530.000 PLN. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z tytułu realizacji inwestycji w wysokości 1.530.000 PLN. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Zaciągniecie (uruchomienie) kredytu w kwocie 1.530.000 PLN zł nastąpi do dnia 01.09.2010 roku, b) Spłata kredytu według harmonogramu spłat kredytu zawartego w ogólnych warunkach umowy - wg załącznika nr 1 do siwz, c) Ostateczna spłata kredytu dnia 31.05.2019 roku, Zamawiający oświadcza, iż na dzień ogłoszenia postępowania nie posiada opinii RIO w sprawie zaciągnięcia i spłaty przedmiotowego kredytu. Uchwał budżetowa Rady Miejskiej w Skarszewach na rok 2010 wraz załącznikami dostępną jest stronie www.bip.skarszewy.pl. Po wyborze oferty danego Wykonawcy a przed podpisaniem umowy kredytowej, Zamawiający udostępni Wykonawcy wszystkie niezbędne dokumenty związane z udzieleniem przedmiotowego kredytu. Informujemy również, że na stronie internetowej www.bip.skarszewy.pl. zamieszczono najważniejsze dokumenty związane z budżetem gminy Skarszewy.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. e) zamawiający będzie miał prawo spłaty kredytu przed upływem okresu kredytowania, w tym prawo do spłaty rat kapitałowych przed terminami wynikającymi z harmonogramu spłat, w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa bank ustali nowy harmonogram spłaty w odniesieniu do pozostałej do spłaty kwoty kredytu, rozkładając ją proporcjonalnie na kolejne terminy płatności rat kapitałowych wg dotychczasowego harmonogramu lub w inny sposób, uzgodniony z Zamawiającym, f) zamawiający ma prawo do niewykorzystania kredytów w pełnej wysokości, bez konieczności ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych opłat, prowizji i odsetek, za wyjątkiem ujętych w ofercie. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl
plik do pobrania format spakowany rar --> pobierz IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skarszewach, Pl. Gen. J. Hallera 18, Skarszewy, pokój nr 15. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|