Wykonanie modernizacji drogi śródpolnej w Szczodrowie |
Skarszewy:
Wykonanie modernizacji drogi śródpolnej w Szczodrowie - działka nr 361, gmina
Skarszewy (długość ok. 1500 mb)
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarszewy , Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, woj.
pomorskie, tel. 058 5882201 w. 23, faks 058 5882651.
·
Adres strony internetowej
zamawiającego: www.skarszewy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie
modernizacji drogi śródpolnej w Szczodrowie - działka nr 361, gmina Skarszewy
(długość ok. 1500 mb).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Mechaniczne wykonanie koryt o głębokości 30 cm - 3.200,00 m2, 2)
Warstwa odsączająca - grubość po zagęszczeniu 11 cm - 3.200,00 m2, 3)
Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - grubość po uwałowaniu 15 cm - 3.200,00 m2,
4) Podsypka piaskowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm - 3.200,00 m2, Szczegółowy
zakres robót określa załączony przedmiar robót stanowiące załącznik nr 8 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 45.23.33.00-2, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach:
40.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dokumentami, że roboty te
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)
proporcjonalne swoim rodzajem i wartością do robót budowlanych stanowiących
przedmiot zamówienia, a polegających na wykonaniu robót nawierzchniowych na
drogach śródpolnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto w każdym
zadaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy
musza się wykazać dokumentami określonymi w części 9 siwz.
·
III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie
do stanowisk, jakie zostaną im powierzone - osobą, posiadającą uprawnienia
budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w
zakresie kierowania robotami drogowymi. Na potwierdzenie spełnienia warunków
udziału w postępowaniu Wykonawcy musza się wykazać dokumentami określonymi w
części 9 siwz.
·
III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę minimum 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
·
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień
·
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
·
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy
będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po
zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego
warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi
prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły
przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu
strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie
można przypisać drugiej stronie; Za silę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać
się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki,
strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków
atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie
lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c)
powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie,
których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji
jej zapisów przez strony; d) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości
jakiegokolwiek elementu prac objętych umową (dotyczy to kontraktów obmiarowych,
przewidujących wynagrodzenie kosztorysowe); e) wystąpienia istotnych wad
dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub
uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację
określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie
ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; f) gdy zaistnieje inna,
niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna,
ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi
odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,
zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl
plik do pobrania format spakowany rar --> pobierz
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skarszewach, Pl.
Gen. J. Hallera 18, Skarszewy pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|