Termomodernizacja |
Skarszewy:
Wykonanie robót budowlanych w trybie zaprojektuj i wybuduj termomodernizacji 6
budynków użyteczności publicznej w gminie Skarszewy oraz wykonanie robót
budowlanych polegających na budowie sieci ciepłowniczej oraz przyłącza C.O. w
Skarszewach.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarszewy , Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, woj.
pomorskie, tel. 058 5882201 w. 23, faks 058 5882651.
·
Adres strony internetowej
zamawiającego: www.skarszewy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót
budowlanych w trybie zaprojektuj i wybuduj termomodernizacji 6 budynków
użyteczności publicznej w gminie Skarszewy oraz wykonanie robót budowlanych
polegających na budowie sieci ciepłowniczej oraz przyłącza C.O. w Skarszewach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na
wykonaniu robót budowlanych w trybie zaprojektuj i wybuduj termomodernizacji 6
budynków użyteczności publicznej w gminie Skarszewy oraz wykonanie robót
budowlanych polegających na budowie sieci ciepłowniczej oraz przyłącza C.O. w
Skarszewach: 1) Opracowanie dokumentacji projektowanej (specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót, projekt budowlany w zakresie uwzględniającym
specyfikę robót, projekty wykonawcze, przedmiary robót, informację dotyczącą
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wersja elektroniczna dokumentacji - format
ogólnodostępny np. *.pdf) termomodernizacji 6 budynków użyteczności publicznej
w gminie Skarszewy wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń (m.in. złożenie
kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę) dla: a) budynku
Ośrodka Zdrowia w Pogódkach, ul. Sambora 2, Pogódki, b) budynku Ośrodka Zdrowia
w Skarszewach, ul. Dworcowa 11, Skarszewy, c) budynku Publicznego Przedszkola
nr 1 w Skarszewach, ul. Dworcowa 9, Skarszewy, d) budynku Publicznego
Przedszkola nr 2 w Skarszewach, ul. Kopernika 1, Skarszewy, e) budynku
Publicznej Szkoły Podstawowej, ul. Dworcowa 27, Skarszewy, f) budynku Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarszewach, ul. Szkolna 9. Skarszewy. 2) Wykonanie
termomodernizacji 6 budynków użyteczności publicznej w gminie Skarszewy na
podstawie opracowanej dokumentacji technicznej: a) budynek Ośrodka Zdrowia w
Pogódkach, ul. Sambora 2, Pogódki, b) budynek Ośrodka Zdrowia w Skarszewach,
ul. Dworcowa 11, Skarszewy, c) budynek Publicznego Przedszkola nr 1 w
Skarszewach, ul. Dworcowa 9, Skarszewy, d) budynek Publicznego Przedszkola nr 2
w Skarszewach, ul. Kopernika 1, Skarszewy, e) budynek Publicznej Szkoły
Podstawowej, ul. Dworcowa 27, Skarszewy, f) budynek Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Skarszewach, ul. Szkolna 9. Skarszewy. 3) Budowa odcinka sieci
ciepłowniczej (etap III) ul. Grobla Mickiewicza - ul. Dworcowa wraz z montażem
węzłów cieplnych w budynku Publicznego Przedszkola nr 1 w Skarszewach oraz w
budynku Ośrodka Zdrowia w Skarszewach przy ul. Dworcowej. 4) Budowa przyłącza C.O.
do budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarszewach. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia dotyczący opracowania dokumentacji projektowej programy
funkcjonalno - użytkowe stanowią załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący budowy
odcinka sieci ciepłowniczej oraz przyłącza C.O. - dokumentacja techniczna,
przedmiary robót - stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.30.00.00-0,
45.44.30.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach:
400.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 40000 PLN
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie
posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do realizacji zamówienia -
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno
zamówienie (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) proporcjonalne swoim
rodzajem i wartością do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, a
polegających na: a) wykonaniu robót budowlanych w trybie zaprojektuj i wybuduj
termomodernizacji budynków o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto
w każdym zadaniu, b) wykonaniu robót budowlanych rurociągu z rur preizolowanych
o długości nie mniejszej 900,00 mb o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł
brutto w każdym zadaniu.
·
III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna
warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje
zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone: a) osobą,
posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej, b) osobą, którą będzie pełnić
funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej.
·
III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji
ekononomicznej i finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę minimum 2.500.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
·
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień
·
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
·
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.7) Czy ogranicza się
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy
będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po
zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego
warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi
prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły
przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu
strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie
można przypisać drugiej stronie; Za silę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać
się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki,
ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków
atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie
lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c)
powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie,
których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej
interpretacji jej zapisów przez strony; d) zmiany lub innej istotnej zmiany w
ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową (dotyczy to kontraktów
obmiarowych, przewidujących wynagrodzenie kosztorysowe); e) wystąpienia
istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania
poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje
realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu
realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; f) gdy
zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy
okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie
ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania
umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji
zamówienia.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl
pliki do pobrania format spakowany rar 14MB --> pobierz
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skarszewach, Pl.
Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, pokój nr 15..
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|