Winda, szyb windowy oraz podjaz przy GOZ |
Skarszewy: Dostawa windy
osobowej wraz z wykonaniem szybu windowego i wiatrołapu oraz podjazdu dla osób
niepełnosprawnych przy GOZ Skarszewy - Filia w Pogódkach
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina
Skarszewy , Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, woj. pomorskie, tel. 058
5882201 w. 23, faks 058 5882651.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.skarszewy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Dostawa windy osobowej wraz z wykonaniem szybu
windowego i wiatrołapu oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy GOZ
Skarszewy - Filia w Pogódkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia
obejmuje: a) Dobudowa szybu windowego o konstrukcji żelbetowej, b) Wykonanie
elewacji szybu z ociepleniem ścian. c) Budowa wiatrołapu o konstrukcji PCV lub
ALU, d) Budowa podjazdów dla osób niepełnosprawnych, e) Wymiana nawierzchni
chodnika na kostkę brukową betonową, f) Dostawa i montaż windy osobowej o
napędzie hydraulicznym. g) Pomiary powykonawcze i obsługa geodezyjna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna -
załącznik nr 8, przedmiary robót - załącznik nr 9..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4000
PLN
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na
poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy w zakresie warunku wiedzy i doświadczenia wykażą, że wykonali lub
wykonują w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzeni; działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
jednej dostawy polegające na świadczeniu w ramach jednej umów; dostawy
polegającej na zakupie i montażu windy osobowej o napędzie hydraulicznym, o
wartości co najmniej 120.000 zł brutto każda. W celu wykazania spełnienia
warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą się wykazać dokumentami
określonymi w części 9 siwz.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania
zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykażą, że dysponują lub będą
dysponować przy realizacji zamówienia potencjałem kadrowym - Zamawiający uzna
warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje
zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone - osobą,
posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej. W celu wykazania spełnienia
warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą się wykazać dokumentami
określonymi w części 9 siwz.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy w zakresie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej wykażą, że są
ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200.000 zł.
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą się
wykazać dokumentami określonymi w części 9 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB
DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień
·
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
·
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość
ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz
określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy
będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu
umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku,
rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o
charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed
zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły
zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać
drugiej stronie; Za silę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w
szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki
terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych,
nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b)
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania
rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie
będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie
rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej
zapisów przez strony; d) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości
jakiegokolwiek elementu prac objętych umową (dotyczy to kontraktów obmiarowych,
przewidujących wynagrodzenie kosztorysowe); e) wystąpienia istotnych wad
dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub
uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację
określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie
ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; f) gdy zaistnieje inna,
niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna,
ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi
odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,
zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl
plik do pobrania format spakowany rar 50MB --> pobierz
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Miejski w Skarszewach, Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy,
pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PFRON
pn. Program wyrównywania różnic między regionami II.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|