Wykonanie remontów drogi |
Skarszewy: Wykonanie remontów drogi nr
197191G w Bolesławowie, nr 197014G ul. Kościelna w Skarszewach, nr 103101G w
Jaroszewach, gmina Skarszewy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1)
NAZWA I ADRES:
Gmina Skarszewy , Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, woj. pomorskie,
tel. 058 5882201 w. 23, faks 058 5882651.
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów drogi nr 197191G
w Bolesławowie, nr 197014G ul. Kościelna w Skarszewach, nr 103101G w
Jaroszewach, gmina Skarszewy.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Remont
nawierzchni drogi nr 197191G w Bolesławowie - ok. 2.000,00 m2: a) warstwa
ścieralna asfaltobetonowa grubości 4 cm, b) warstwa profilowa (75 kg/m2) - gr.
3 cm, c) uzupełnienie poboczy do rzędnej na remontowanym odcinku drogi 2)
Remont nawierzchni drogi nr 197014G ul. Kościelna, nr 103101G w Jaroszewach -
ok. 500,00 m2: a) warstwa ścieralna asfaltobetonowa grubości 4 cm,.
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium:
2000 PLN
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
O
udzielenie zamówienia określonego w części III siwz mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
minimum 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia (remont nawierzchni bitumicznych), o wartości co najmniej
40.000,00 zł brutto. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawcy musza się wykazać dokumentami określonymi w części 9 siwz.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
O
udzielenie zamówienia określonego w części III siwz mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą
uprawienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
drogowej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą
aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Na potwierdzenie
spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy musza się wykazać
dokumentami określonymi w części 9 siwz.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
O
udzielenie zamówienia określonego w części III siwz mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum
200.000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawcy musza się wykazać dokumentami określonymi w części 9 siwz.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza
przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w
następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku
siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy
zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze
niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem
umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy
zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie;
Za silę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:
powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki
terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych,
nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b)
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania
rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie
będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie
rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej
zapisów przez strony; d) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości
jakiegokolwiek elementu prac objętych umową (dotyczy to kontraktów obmiarowych,
przewidujących wynagrodzenie kosztorysowe); e) wystąpienia istotnych wad
dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub
uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację
określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie
ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; f) gdy zaistnieje inna,
niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna,
ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi
odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,
zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl
pliki do pobrania format spakowany rar --> pobierz
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina
10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skarszewach, Pl. Gen. J. Hallera 18, Skarszewy,
pokój nr 15.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|