Karta informacyjna dotycząca informacji/zaświadczenia o przeznaczeniu terenu |
KARTA INFORMACYJNA URZĄD MIEJSKI SKARSZEWY tel. (0-58) 5882201 fax (0-58) 58826 51. I. We wniosku (druk do pobrania ) należy podać: Dane identyfikacyjne wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwę instytucji oraz adres). Dane identyfikacyjne nieruchomości, której przeznaczenie chcemy poznać - adres i oznaczenie geodezyjne terenu - nazwę obrębu, numer działki. II. Uwagi: • Do wniosku należy dołączyć fragment mapy obejmującej obszar objęty wnioskiem. III. TRYB ODWOŁAWCZY Brak IV. OPŁATA SKARBOWA • za wydanie informacji/zaświadczenia o przeznaczeniu terenu – 17 zł V. PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 poz. 717 z póź. zm.) VI. TERMIN ODPOWIEDZI Do 14 dni VII. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA -Wydział Głównego Inżyniera i Ochrony Środowiska |
następny artykuł » |
---|