ISO 9001-2008


GMINA 
FAIR PLAY 2003 

CERTYFIKAT 2003
Nowoczesne Zarządzanie
w Administracji Publicznej
 
   GMINA SKARSZEWY, Plac Gen. J. Hallera 18,  83-250 SKARSZEWY,

woj. pomorskie, pow. starogardzki
tel. 58 588 22 01, 58 588 22 02, 58 588 24 03, fax. 58 588 26 51
www.skarszewy.pl. e-mail: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
NIP: 592-20-56-164, Regon: 191675741

SKARSZEWY
  Rachunki bankowe URZĘDU MIEJSKIEGO                      Pliki COOKIE   
JSN ImageShow - Joomla 1.5 extension (component, module) by JoomlaShine.com
Start arrow Zamówienia publiczne arrow Urzędu Miejskiego arrow Zmiana SIWZ - Budowa budunku mieszkalnego wielorodzinnego.
Zmiana SIWZ - Budowa budunku mieszkalnego wielorodzinnego.

Skarszewy, dnia 18.05.2009 r.

 

 

WPGiIE/ZP.341-05/2009

 


Dot. Budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, podpiwniczonego z poddaszem użytkowym w Skarszewach

 

Burmistrz Skarszew na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007) modyfikuje treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następującym zakresie:

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

Treść SIWZ przed zmianą:

 

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych a mianowicie:

2)      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,

3)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

4)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

5)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

2.       Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona
w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia,
wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

3.       Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki  ogólne i szczegółowe określone w punkcie 6 SIWZ.




Treść SIWZ po modyfikacji:


1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych a mianowicie:

 

                                                              a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

                                                             b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

                                                              c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

                                                             d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego .

 

2.       Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona
w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia,
wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

 

3.       Wykaz  wykonanych robót (jednej roboty)  wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej  swoim rodzajem (budowa budynku wielorodzinnego) i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 1.000.000 zł. brutto wraz z potwierdzeniem, że robota ta została wykonana należycie.

 

 

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

Treść SIWZ przed zmianą:

 

1.       oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych,

2.       wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (remont obiektu budowlanego) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -  załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane  będzie łączne doświadczenie,

 

 


Treść SIWZ po modyfikacji:


1.       oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

                                                              a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

                                                             b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

                                                              c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

                                                             d)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

2.       Wykaz  wykonanych robót ( jednej roboty)  wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej  swoim rodzajem (budowa budynku wielorodzinnego) i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 1.000.000 zł. brutto wraz z potwierdzeniem, że robota ta została wykonana należycie.

 

Ppkt 8 – Zamawiający błędnie wskazał numery podpunktów: jest „6.1” i „6.2”, powinno być „8.1” i „8.2”.

 

 

Wymagania dotyczące wadium


Treść SIWZ po modyfikacji:

 

Należy dopisać punkt 5 o następującej treści: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba  że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.



Opis sposobu obliczania ceny

    

Treść SIWZ przed zmianą:

 

5.      Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.

 

6.      Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe stosownie do treści art. 88 pzp.

 

7.      Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o poprawieniu omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, o którym mowa w poprzednim zdaniu, o zgodzie bądź odmowie zgody na dokonane przez Zamawiajacego poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.

 

Treść SIWZ po modyfikacji:


5.      Wynagrodzenie ma charakter wynagrodzenia kosztorysowego.

6.      Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe stosownie do treści art. 87 pzp.

7.      Zamawiający zgodnie z art. 87 ust. 2 ustawy zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych, a Wykonawca jedynie przy braku zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w terminie 3 dni może wyrazić sprzeciw  zgodnie z art. 89 ust. 1 ppkt 7 ustawy.

 

Ppkt 3.1. d  - błędnie przywołany pkt 6, powinno być 8

 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy


        Treść SIWZ przed zmianą:


4.       Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:

 

1)      nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,

2)      określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,

3)      kwotę gwarancji,

4)      termin ważności gwarancji,

5)      zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:

a)        odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub

b)        nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub

c)        zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”

 

            Treść SIWZ po modyfikacji:


4.       Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostało wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej, to gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawe


Załącznik nr 2 do SIWZ  - Wzór umowy o zamówienie publiczne:

 

Treść SIWZ po modyfikacji:


1.       W § 2 ust. 3 projektu umowy należy wykreślić zapis ,,Wystawienia świadectwa jakości”.

2.       § 3 powinien brzmieć: „Wynagrodzenie i płatność”.

3.       W § 7 ust. 1  punkt powinien brzmieć: Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

4.        W § 13 ust. 1 otrzymuje brzmienie: Zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej i mogą być  dokonane zgodnie z rozdziałem 16 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


 

Załącznik Nr 3 do SIWZ - OFERTA”:


Treść SIWZ po modyfikacji:

 

1.       Powinien być zapis: Oświadczamy, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w przypadku wyboru niniejszej oferty.

 

2.       Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.

 

W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »