ISO 9001-2008


GMINA 
FAIR PLAY 2003 

CERTYFIKAT 2003
Nowoczesne Zarządzanie
w Administracji Publicznej
 
   GMINA SKARSZEWY, Plac Gen. J. Hallera 18,  83-250 SKARSZEWY,

woj. pomorskie, pow. starogardzki
tel. 58 588 22 01, 58 588 22 02, 58 588 24 03, fax. 58 588 26 51
www.skarszewy.pl. e-mail: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
NIP: 592-20-56-164, Regon: 191675741

SKARSZEWY
  Rachunki bankowe URZĘDU MIEJSKIEGO                      Pliki COOKIE   
JSN ImageShow - Joomla 1.5 extension (component, module) by JoomlaShine.com
Start arrow Zamówienia publiczne arrow Urzędu Miejskiego arrow Remont obiektu mostowego M-3 w drodze gminnej Jaroszewy - Pogódki w km 1
Remont obiektu mostowego M-3 w drodze gminnej Jaroszewy - Pogódki w km 1

Skarszewy: Remont obiektu mostowego M - 3 w drodze gminnej nr 1031014 Jaroszewy - Pogódki w km 1 + 010, gmina Skarszewy
Numer ogłoszenia: 83904 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarszewy , Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, woj. pomorskie, tel. 058 5882201 w. 23, faks 058 5882651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarszewy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektu mostowego M - 3 w drodze gminnej nr 1031014 Jaroszewy - Pogódki w km 1 + 010, gmina Skarszewy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykonanie nowych barierek mostowych wraz ze słupkami i malowaniem - 115,00 mb, b) Wykonanie nowego przyczółka, c) Malowanie, naprawa elementów żelbetowych i betonowych konstrukcyjnych mostu, d) Naprawa nawierzchni na moście. Zgodnie z przedmiarem robót, ekspertyzą techniczną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.19-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami poświadczającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za wykonawstwo robót (przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy), branża: budowlana - konstrukcyjna bez ograniczeń. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie, 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (remont obiektów mostowych) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łączne doświadczenie, 5. wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu oferty - załącznik nr 3 do SIWZ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarszewy.pl - pliki do pobrania format spakowany rar 6,7Mb --> pobierz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Skarszewach, Pl. Gen J. Hallera 18, Skarszewy w pokoju nr 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skarszewach, Pl. Gen J. Hallera 18, Skarszewy w pokoju nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Skarszewy, dnia 23.04.2008 r.

WPGiIE/ZP.341-03/2009

Dot. Remontu obiektu mostowego M – 3 w drodze gminnej nr 1031014 Jaroszewy -  Pogódki w km 1 + 010, gmina Skarszewy

Burmistrz Skarszew zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 ze zm.) przekazuje wyjaśnienie dotyczące pytań z dnia 20.04.2009 r.

Pytanie nr 1:

W opisie przedmiotu zamówienia SIWZ – pkt 3, podany zakres rzeczowy robót jest ogólnie rzecz biorąc zgodny z przedmiarem, ale niezgodny z Ekspertyzą Techniczną załączoną do SIWZ. Czy w cenach jednostkowych robót ujętych w przedmiarze oferent ma ująć również zakres robót remontowych określonych w pkt 5 Ekspertyzy (która jest załącznikiem do SIWZ) takich jak:
- nawierzchnia na chodnikach z żywic epoksydowych,
- montaż obustronnych barieroporęczy na moście i  dojazdach,
- ustawienie krawężników betonowych na dojazdach do mostu,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
i innych opisach w tym punkcie Ekspertyzy?

Prosimy o sprecyzowanie zakresu rzeczowego zamówienia.

Jaka jest ilość robót ziemnych w pozycji nr 1 i 2 obmiar 0.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Budowa chodnika wchodziła w zakres ewentualnych robót remontowych mostu. W związku z odstąpieniem budowy chodnika wzdłuż mostu nie przewiduje się pasa pieszego. Jedynie ulega zapis pkt 2 kosztorysu. Wykonanie poręczy mostów i wiaduktów z rur stalowych na wykonanie obustronnych barieroporęczy na moście i dojazdach – 64 mb..

Pytanie nr 2:

Czy prace remontowe mostu maja być wykonane „pod ruchem” tj, przy utrzymaniu ruchu a jednym wydzielonym pasie ruchu na obiekcie?

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Kwestie wykonawstwa pod ruchem określi wykonawca – koszty leżą po stronie wykonawcy.

Pytanie nr 3:

Czy w cenach jednostkowych poszczególnych robót przedstawionych w przedmiarze mają być ujęte roboty nie objęte przedmiarem a konieczne do wykonania dla prawidłowego przeprowadzenia remontu obiektu? (minimalny zakres tych robót przedstawiamy Zamawiającemu w załączeniu do przeanalizowania potrzeby ich wykonania).
Czy tak należy rozumieć zapis pkt 3.2?
Jeśli tak, to jak rozumieć zapis pkt 3.5 o robotach dodatkowych?  

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Reszta pozycji i wykonanych robót zgodnie z przedmiarem. Pozycje przedmiarowe obejmują szczegółowe opisy zawarte w państwa załączniku tj. rozbiórka, kotwy, betonowanie, deskowanie, stosowanie rusztowań leży po stronie wykonawcy.

Pytanie nr 4:

Czy Oferent zgodnie z pkt 3.3 SIWZ ma uzupełnić przedmiar robót o roboty w nim nie ujęte a mogące wystąpić w trakcie realizacji zamówienia – czy może w cenach jednostkowych określonych przedmiarem te roboty ująć?

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Oferent nie ma uzupełniać przedmiaru ale ewentualnie ująć wartości robót w poszczególnych pozycjach przedmiaru.

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »