ISO 9001-2008


GMINA 
FAIR PLAY 2003 

CERTYFIKAT 2003
Nowoczesne Zarządzanie
w Administracji Publicznej
 
   GMINA SKARSZEWY, Plac Gen. J. Hallera 18,  83-250 SKARSZEWY,

woj. pomorskie, pow. starogardzki
tel. 58 588 22 01, 58 588 22 02, 58 588 24 03, fax. 58 588 26 51
www.skarszewy.pl. e-mail: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
NIP: 592-20-56-164, Regon: 191675741

SKARSZEWY
  Rachunki bankowe URZĘDU MIEJSKIEGO                      Pliki COOKIE   
JSN ImageShow - Joomla 1.5 extension (component, module) by JoomlaShine.com
Start arrow Zamówienia publiczne arrow Urzędu Miejskiego arrow Projekt oczyszczalni ścieków w Pogódkach
Projekt oczyszczalni ścieków w Pogódkach
Skarszewy, dnia 24.09.2008 r.

Ogłoszenie
Burmistrz Skarszew

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej progu określonego na podstawie art. 11 ust. 8: (ogłoszenie zostało opublikowane BZP w dniu 24.09.2008 r. nr 233625 - 2008)

Dokumentacja projektowo – kosztorysowa oczyszczalni ścieków w Pogódkach wraz z systemem kanalizacji sanitarnej obejmującym zwartą zabudowę tej miejscowości oraz główny kolektor przesyłowy z Koźmina, gmina Skarszewy

Kod CPV: 71.32.00.00-7

1.    Na przedmiot zamówienia składa się między innymi:

1.    Opracowanie koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej wraz z ustaleniem lokalizacji projektowanej oczyszczali ścieków,
2.    Ekspertyza geotechniczna podłoża,
3.    Mapy do celów projektowych,
4.    Uzyskanie decyzji lokalizacji celu publicznego oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
5.    Projekty budowlano wykonawcze - opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 2004 r. ze zm.) wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań - w zakresie:
a)    oczyszczalnia ścieków – 1 szt. (średniodobowa ilość ścieków ok. 200 m3/dobę, z możliwością rozbudowy docelowo do 400 m3/dobę), technologia, konstrukcja, automatyka, sterowanie, zasilanie energetyczne, instalacje wewnętrzne, doprowadzenie wody, zagospodarowanie terenu,
b)    sieć kanalizacji sanitarnej:
- kanały grawitacyjne ok.  5 km,
- kanały tłoczne ok. 2,5 km,
- lokalne przepompownie ścieków – 1 szt.,
- główne przepompownie ścieków – 1 szt. (Q1 = ok. 47 m3/h), technologia, konstrukcja, automatyka, sterowanie, zasilanie energetyczne, instalacje wewnętrzne, doprowadzenie wody, zagospodarowanie terenu,
6.    Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury szczegółowego dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 2004 r. ze zm.),
7.    Kosztorysy inwestorskie - wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.),
8.    Zestawienie kosztorysów inwestorskich,
9.    Przedmiary robót - przez który należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych,
10.    Wersja elektroniczna dla  pkt 5 – 9 (format ogólnodostępny  np. *.pdf),
11.    Informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia,
12.    Raport o oddziaływaniu na środowisko,
13.    Inne opracowania projektowe w przypadku takiej konieczności jak np. operaty wodne – prawne, przełożenie istniejących sieci energetycznych, wodnych itp.
Dokumentacja musi spełniać wymogi określone w art. 29 – 31 w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz art. 33 – 35 w zakresie ustalenia wartości zamówienia  ustawy.
Zaleca się wizję lokalną w terenie w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia.

2.    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Miejskim w Skarszewach, Pl. Gen. J. Hallera 18, pokój nr 20, lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego: (format spakowany rar) --> pobierz
3.    Oferty należy składać najpóźniej do dnia 15.10.2008 roku do godz. 10.00 w Urzędzie Miejskim w Skarszewach – pokój nr 15. Otwarcie ofert odbędzie się tego samego dnia o godz. 10.05 w Urzędzie Miejskim w Skarszewach – pokój nr 13;
4.    Zamawiający nie dopuszcza składani ofert wariantowych oraz ofert częściowych, nie przewiduje również zawarcia umowy ramowej;
5.    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, jak również nie przewiduje zastosowania licytacji elektronicznej;
6.    Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.04.2009 r.;
7.    Kryterium oceny ofert: cena 100%;
8.    Wadium: na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie żąda wniesienia przez Wykonawców wadium;
9.    Termin związania ofertą: 30 dni (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert),
10.    Warunki udziału wykonawców w postępowaniu i sposób dokonywania oceny:

1)    spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)    wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia,

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów – określonych w SIWZ, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »