Zapraszamy do konkursu |
REGULAMIN KONKURSU NA PLAKAT PROFILAKTYCZNY POD HASŁEM „ STOP NARKOTYKOM I DOPALACZOM”
1. Organizator konkursu :
Organizatorem konkursu jest Gminna Komisja ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych działająca przy Urzędzie Miejskim w Skarszewach.
2.Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie konkursu :
Marzena Gdaniec
3.Temat konkursu:
„STOP Narkotykom i Dopalaczom”
4.Cele konkursu:
- propagowanie profilaktyki uzależnień od narkotyków i dopalaczy, - propagowanie życia bez nałogów, -kształtowanie postaw asertywnych wobec zażywania narkotyków i dopalaczy, -uświadomienie szkodliwego wpływu używek na organizm człowieka, -rozwijanie kreatywności uczestników.
5.Warunki uczestnictwa w konkursie:
- konkurs kierowany jest do uczniów szkół gimnazjalnych, zawodowych i średnich z terenu Gminy Skarszewy, - do konkursu nie mogą być zgłoszone prace zbiorowe, - każdy uczestnik konkursu może złożyć tylko jedną samodzielnie wykonaną pracę. - prace konkursowe należy przesłać do 30 pażdziernika 2015r.
6.Przedmiot konkursu
Uczestnicy konkursu tworzą plakat profilaktyczny pod hasłem „STOP Narkotykom i Dopalaczom”
7.Wymogi pracy konkursowej:
a/ format prac: A3 b/technika prac : dowolna c/praca musi być opisana w następujący sposób: na odwrocie pracy powinno się znaleźć imię, nazwisko,wiek uczestnika konkursu oraz nazwa szkoły.
8. Pozostałe zasady konkursu:
- w konkursie przewidziano nagrody, które zostaną wręczone przez Burmistrza Skarszew -prace konkursowe oceniane będą przez co najmniej trzyosobowe Jury Konkursu.
9. Postanowienia końcowe
Przystąpienie do konkursu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i przetwarzanie przez organizatorów danych osobowych uczestników. Zebrane prace nie podlegają zwrotowi, organizator zastrzega sobie prawo do ich wystawienia.
10. Decyzja Jury jest ostateczna i nieodwołalna. |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|