- Szczegóły
Testament
Sprostowanie aktu stanu cywilnego
Informacja w sprawie sprostowania
Zaświadczenie o stanie cywilnym
Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym w wersji elektronicznej
Zaświadczenie o stanie cywilnym
Wniosek o wydanie aktu stanu cywilnego
Informacja w sprawie wydania aktu
Pełnomocnictwo do wydania aktu
Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
Informacja w sprawie uzupełnienia aktu
Transkrypcja aktu stanu cywilnego
Informacja w sprawie transkrypcji aktu
Wniosek o transkrypcję aktu urodzenia
Wniosek o transkrypcję aktu małżeństwa
Wniosek o transkrypcję aktu zgonu
Zmiana imion i nazwiska
Wniosek o zmianę imienia lub nazwiska
Oświadczenie drugiego rodzica (opiekuna prawnego) o zgodzie na zmianę imienia lub nazwiska
Oświadczenie dziecka w wieku powyżej 13 lat o zgodzie na zmianę jego imienia lub nazwiska
Informacje ws. wydawania dokumentów z rejestru stanu cywilnego
Wniosek o nadanie numeru PESEL
Formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy
Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Szczegóły
Wykaz pracowników z podziałem na funkcje :
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego Krzysztof Garczewski
tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Małgorzata Hering – insp. ds. obsługi sekretariatu
pokój nr 15, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Agata Michałek - podinsp. ds. administracyjno-organizacyjnych
pokój nr 15, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adam Becker – insp. ds. obsługi administracji i kadr, pełnomocnik wyborczy
pokój nr 21, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Marcin Komar - informatyk
pokój nr 11, pokój nr 19, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ryszard Flissikowski - Radca Prawny
pokój nr 18, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rafał Kłopotek – insp. ds. obsługi Rady Miejskiej i spółek komunalnych
pokój nr 19, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Grzegorz Thiel - podinsp. ds. Obronnych i Zarządzania Kryzysowego
pok. nr 23, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tomasz Gularski - audytor wewnętrzny
pok. nr 18, tel. 58 588 22 01
Biuro do spraw Ochrony Przeciwpożarowej i Obrony Cywilnej:
Kamil Szynwelski – Komendant Gminnej Ochrony Przeciwpożarowej
pokój nr 23, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Radosław Gdaniec – stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej
- Patryk Turau – stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej
- Sławomir Szwarc – stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej
- Szczegóły
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego - edycja 2021/2022
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego - edycja 2020
- Wniosek dot. usuwania wyrobów zawierających azbest z-terenu wojewodztwa pomorskiego - edycja 2020 (180 kB)
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego - edycja 2019
- Informacja na temat realizacji zadania p.n. Wymiana źródeł ciepła w budynkach wielorodzinnych - Gmina Skarszewy 2018 (85,5 kB)
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego - edycja 2017 (97 kB)
- konkurs-czyste-powietrze-pomorza-edycja-2017.pdf (360,45 kB)
- Modernizacja instalacji odpylania 2 kotłów KR-60 (213,11 kB)
- Szczegóły
Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków
Informacje prawnie chronione: dane osobowe właściciela nieruchomości i adres nieruchomości , na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych
Wydział Inwestycyjny
Ireneusz Zwarra
58 588 22 01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
7.30 - 15.30
Rejestr wydanych decyzji środowiskowych
Wydział Inwestycyjny
informacja jawna
Ireneusz Zwarra
58 588 22 01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
7.30 - 15.30
Rejestr psów agresywnych
Wydział Inwestycyjny
informacja jawna
Ireneusz Zwarra
58 588 22 01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
7.30 - 15.30
Ewidencja nazw ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości
Informacje prawnie chronione: dane osobowe właściciela nieruchomości, numer nieruchomości, na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych
Wydział Inwestycyjny
Józef Gdaniec
58 588 22 01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
7.30 - 15.30
- Szczegóły
Naczelnik Wydziału Martyna Galińska
pok. nr 2, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Mariusz Wojewódka - insp.ds. inwestycji budowlanych
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dariusz Alaburda - insp.ds. inwestycji budowlanych
pok. nr 1, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Piotr Mikulski - podinsp. ds. inwestycji
pok. nr 3, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dorota Skalska - podinsp. ds. infrastruktury komunalnej i rolnictwa
pok. nr 3, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ireneusz Zwarra - podinsp. ds. ochrony środowiska
pok. nr 3, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
Naczelnik Wydziału Jarosław Kolaska
pok. nr 27, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Monika Reclaf - insp. ds. funduszy europejskich
pok. nr 28, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sylwia Baran - referent ds. funduszy europejskich
pok. nr 28, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Maciej Jędrzyński - podinsp. ds. promocji i obsługi medialnej.
pok. nr 26, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Katarzyna Pniewska - insp. ds. organizacji pozarządowych i działalności gospodarczej
pok. nr 26, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Joanna Wróblewska - podinsp. ds. działalności gospodarczej i obsługi sołectw
pok. nr 26, tel. 58 588 22 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Uchwała - podatek od nieruchomości 2020.pdf (146,96 kB)
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzajacego stan zaległości w podatkach.pdf (83,53 kB)
DEKLARACJE OSOBY PRAWNE
- dl-1-deklaracja-podatek-lesny.xlsm (124,27 kB)
- dn-1-deklaracja-podatek-od-nieruchomosci.xlsm (136,54 kB)
- dr-1-deklaracja-podatek-rolny.xlsm (137,26 kB)
- zdl-1-zalacznik-do-deklaracji-podatek-lesny-przedmioty-podlegajace-opodatkowaniu.xlsm (38,42 kB)
- zdl-2-zalacznik-do-deklaracji-na-podatek-lesny-przedmioty-zwolnione-z-opodatkowania.xlsm (37,42 kB)
- zdn-1-zalacznik-do-deklaracji-podatek-od-nieruchomosci-obiekty-podlegajace-opodatkowaniu.xlsm (37,83 kB)
- zdn-2-zalacznik-do-deklaracji-na-podatek-od-nieruchomosci-przedmioty-zwolnione-z-opodatkowania.xlsm (37,71 kB)
- zdr-1-zalacznik-do-deklaracji-podatek-rolny-grunty-podlegajace-opodatkowaniu.xlsm (38,28 kB)
- zdr-2-zalacznik-do-deklaracji-podatek-rolny-grunty-zwolnione-z-opodatkowania.xlsm (36,37 kB)
INFORMACJE OSOBY FIZYCZNE
- il-1-informacja-o-lasach.xlsm (142,28 kB)
- in-1-informacja-o-nieruchomosciach-i-obiektach-budowlanych.xlsm (160,28 kB)
- ir-1-informacja-o-gruntach.xlsm (156,16 kB)
- zil-1-zalacznik-do-informacji-o-lasach-przedmioty-podlegajace-opodatkowaniu.xlsm (36,24 kB)
- zil-2-zalacznik-do-informacji-o-lasach-przedmioty-zwolnione-z-opodatkowania.xlsm (36,14 kB)
- zil-3-zalacznik-do-informacji-o-lasach-dane-wspolwlascicieli.xlsm (52,69 kB)
- zin-1-zalacznik-do-informacji-o-nieruchomosciach-i-obiektach-budowlanych-dane-przedmiotu-podlegajacych-opodatkowaniu.xlsm (36,75 kB)
- zin-2-zalacznik-do-informacji-o-nieruchomosciach-i-obiektach-budowlanych-dane-przedmiotow-zwolnionych-z-opodatkowania.xlsm (36,99 kB)
- zin-3-zalacznik-do-informacji-o-nieruchomosciach-i-obiektach-budowlanych-dane-wspolwlascicieli.xlsm (52,81 kB)
- zir-1-zalacznik-do-informacji-o-gruntach-podlegajace-opodatkowaniu.xlsm (37,5 kB)
- zir-2-zalacznik-do-informacji-o-gruntach-zwolnione-z-opodatkowania.xlsm (36,24 kB)
- zir-3-zalacznik-do-informacji-o-gruntach-dane-o-wspolwlascicielach.xlsm (53,57 kB)
- Szczegóły
- deklaracja-na-podatek-od-srodkow-transportowych-z-zalacznikiem-1-1.pdf (400,64 kB)
- pelnomocnictwo-do-podpisywania-deklaracji-w-wersji-papierowej.pdf (61,46 kB)
- pelnomocnictwo-szczegolne.pdf (65,23 kB)
- stawki-podatek-od-nieruchomosci-2021.pdf (168,12 kB)
- wniosek-o-wydanie-zaswiadczenia-2021.doc (40 kB)
- wniosek-o-zwrot-podatku-akcyzowego.pdf (2,55 MB)
- zawiadomienie-o-zmianie-lub-odwolaniu-pelnomocnictwa.pdf (72,9 kB)
- zwolnienia-2021-podatek-od-nieruchomosci.pdf (166,18 kB)
- Poświadczenie dzierżawy (19,1 kB)
Deklaracje - osoby prywatne
- dl-1-deklaracja-podatek-lesny.xlsm (128,15 kB)
- dn-1-deklaracja-podatek-od-neiruchomosci.xlsm (139,29 kB)
- dr-1-deklaracja-podatek-rolny.xlsm (142,32 kB)
- zdl-1-zalacznik-do-deklaracji-podatek-lesny-przedmioty-podlegajace-opodatkowaniu.xlsm (38,42 kB)
- zdl-2-zalacznik-do-deklaracji-na-podatek-lesny-przedmioty-zwolnione-z-opodatkowania.xlsm (37,42 kB)
- zdn-1-zalacznik-do-deklaracji-podatek-od-nieruchomosci-obiekty-podlegajace-opodatkowaniu.xlsm (37,83 kB)
- zdn-2-zalacznik-do-deklaracji-na-podatek-od-nieruchomosci-przedmioty-zwolnione-z-opodatkowania.xlsm (37,71 kB)
- zdr-1-zalacznik-do-deklaracji-podatek-rolny-grunty-podlegajace-opodatkowaniu.xlsm (38,28 kB)
- zdr-2-zalacznik-do-deklaracji-podatek-rolny-grunty-zwolnione-z-opodatkowania.xlsm (36,37 kB)
Informacje osoby fizyczne
- il-1-informacja-o-lasach.xlsm (147 kB)
- in-1-informacja-o-nieruchomosciach-i-obiektach-budowlanych.xlsm (166,74 kB)
- ir-1-informacja-o-gruntach.xlsm (161,8 kB)
- zil-1-zalacznik-do-informacji-o-lasach-przedmioty-podlegajace-opodatkowaniu.xlsm (36,24 kB)
- zil-2-zalacznik-do-informacji-o-lasach-przedmioty-zwolnione-z-opodatkowania.xlsm (36,14 kB)
- zil-3-zalacznik-do-informacji-o-lasach-dane-wspolwlascicieli.xlsm (52,69 kB)
- zin-1-zalacznik-do-informacji-o-nieruchomosciach-i-obiektach-budowlanych-dane-przedmiotu-podlegajacych-opodatkowaniu.xlsm (36,75 kB)
- zin-2-zalacznik-do-informacji-o-nieruchomosciach-i-obiektach-budowlanych-dane-przedmiotow-zwolnionych-z-opodatkowania.xlsm (36,99 kB)
- zin-3-zalacznik-do-informacji-o-nieruchomosciach-i-obiektach-budowlanych-dane-wspolwlascicieli.xlsm (52,81 kB)
- zir-1-zalacznik-do-informacji-o-gruntach-podlegajace-opodatkowaniu.xlsm (37,5 kB)
- zir-2-zalacznik-do-informacji-o-gruntach-zwolnione-z-opodatkowania.xlsm (36,24 kB)
- zir-3-zalacznik-do-informacji-o-gruntach-dane-o-wspolwlascicielach.xlsm (53,57 kB)
- Szczegóły
- Deklaracja na podatek od środków transportowych z załącznikiem.pdf (400,64 kB)
- Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji w wersji papierowej.pdf (61,46 kB)
- Pełnomocnictwo szczególne.pdf (65,23 kB)
- Stawki podatku od nieruchomości-2022.pdf (168,12 kB)
- Wniosek o wydanie zaświadczenia.doc (40 kB)
- Wniosek o zwrot podatku akcyzowego.pdf (2,55 MB)
- Zawiadomienie o zmianie lub odwołaniu pełnomocnictwa.pdf (72,9 kB)
- Zwolnienia - podatek od nieruchomości.pdf (166,18 kB)
- Poświadczenie dzierżawy (19,1 kB)
- Komunikat w sprawie średniej ceny sprzedaży drewna, obliczonej według średniej ceny drewna uzyskanej przez nadleśnictwa za pierwsze trzy kwartały 2021 roku.
- Komunikat w sprawie średniej ceny skupu żyta za okres 11 kwartałów będącej podstawą do ustalenia podatku rolnego na rok podatkowy 2022
- Zgoda na powiadomienie SMS-em
Deklaracje - osoby prywatne
- dl-1 Deklaracja - podatek leśny.xlsm (128,15 kB)
- dn-1 Deklaracja - podatek od nieruchomości.xlsm (139,29 kB)
- dr-1 Deklaracja - podatek rolny.xlsm (142,32 kB)
- zdl-1 Załącznik do deklaracji - podatek leśny przedmioty podlegające opodatkowaniu.xlsm (38,42 kB)
- zdl-2 Załącznik do deklaracji na podatek leśny przedmioty zwolnione z opodatkowania.xlsm (37,42 kB)
- zdn-1 Załącznik do deklaracji - podatek od nieruchomości obiekty podlegające opodatkowaniu.xlsm (37,83 kB)
- zdn-2 Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości - przedmioty zwolnione z opodatkowania.xlsm (37,71 kB)
- zdr-1 Załącznik do deklaracji - podatek rolny grunty podlegające opodatkowaniu.xlsm (38,28 kB)
- zdr-2 Załącznik do deklaracji - podatek rolny grunty zwolnione z opodatkowania.xlsm (36,37 kB)
Informacje osoby fizyczne
- il-1 Informacja o lasach.xlsm (147 kB)
- in-1 Informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych.xlsm (166,74 kB)
- ir-1 Informacja o gruntach.xlsm (161,8 kB)
- zil-1 Załącznik do informacji o lasach przedmioty podlegające opodatkowaniu.xlsm (36,24 kB)
- zil-2 Załącznik do informacji o lasach przedmioty zwolnione z opodatkowania.xlsm (36,14 kB)
- zil-3 Załącznik do informacji o lasach dane współwłaścicieli.xlsm (52,69 kB)
- zin-1 Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych dane przedmiotów podlegających opodatkowaniu.xlsm (36,75 kB)
- zin-2 Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych dane przedmiotów zwolnionych z opodatkowania.xlsm (36,99 kB)
- zin-3 Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych dane współwłaścicieli.xlsm (52,81 kB)
- zir-1 Załącznik do-informacji o gruntach podlegające opodatkowaniu.xlsm (37,5 kB)
- zir-2 Załącznik do informacji o gruntach zwolnione z opodatkowania.xlsm (36,24 kB)
- zir-3 Załącznik do informacji o gruntach dane o współwłaścicielach.xlsm (53,57 kB)